مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام ؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت: عملیات اجرایی احداث و حفر یک حلقه چاه خط لوله جهت تامین مشکل آب روستاهای چشمه خورده و سامان شهرستان چرداول در دست اجرا است.
کد خبر: ۶۶۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 09 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله تیموری اظهار کرد : به منظور رفع مشکل آب شرب مردم این روستاها، حفر و احداث یک حلقه چاه برای تامین آب شرب پایدار تعریف شده است.

وی افزود: با حفر این چاه عمیق و اجرای لوله کشی، ساخت شبکه برق و راه اندازی ایستگاه پمپاژ، مشکل آب ساکنان این 2 روستا ظرف سه ماه آینده و تا ماه برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام تاکید کرد: برای احداث این حلقه چاه اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال پیش بینی شده است که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

تیموری با اشاره به اینکه ساخت مجتمع آبرسانی در دستور کار آب و فاضلاب روستایی ایلام قرار دارد، تصریح کرد: این شرکت در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در تلاش است با تکمیل تعداد دیگری از این مجتمع‌ ها، تعداد 20 روستاها دیگر را تا پایان جاری در شهرستان های ایلام، آبدانان، مهران، بدره و چرداول از گردونه آبرسانی سیار خارج کند.

وی گفت: امیدواریم با بهره‌ برداری و افتتاح پروژه‌های در دست اجرا ، آبرسانی در مناطق شهری و روستایی ایلام به وضعیت مطلوب و ایده‌ آل برسد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار