جانشین انتظامی استان ایلام ؛
جانشین انتظامی استان ایلام گفت : با همت مسئولان و پشتوانه دستگاه های ذیربط امسال در ۶ ماهه اول بیش از ۷۰ درصد کاهش تصادفات فوتی داشتیم و در حوزه تصادفات جرحی نیز آمار مطلوبی در کشور داریم.
کد خبر: ۶۶۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 09 October 2018

سرهنگ حسن کاظمی اظهار داشت: اگر در درون یک خانواده نظم و انضباط رعایت نشود قطعاً در چرخه عادی زندگی، خلل ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در جامعه نیز که یک پله بالاتر از محیط خانواده است، برای اینکه یک محیط اجتماعی سالم داشته باشیم بایستی نظم و انضباط را در تمامی ابعاد سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نظم و انضباط ترافیکی اشاره کرد و گفت: یکی از حوزه‌های سرنوشت‌ساز در جامعه، نظم و انضباط ترافیکی است که اگر کاربران، قوانین و مقررات را رعایت نکنند در چرخه آن خلل ایجاد می شود.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه وسایل نقلیه ساخته دست بشر است، تصریح کرد: این وسایل نقلیه به علت سرعت انتقال مردم رعایت نظم و انضباط بیشتر است تا شاهد حوادث کمتری در جاده ها باشیم.
وی یادآور شد: سالیانه به علت عدم رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران ترافیکی شاهد آمار بالایی در تصادفات هستیم.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه در محیط اجتماعی لاجرم باید قانون و مقررات را رعایت کرد، گفت: اگر در چرخه ترافیک نظم و انضباط را رعایت نکنیم دچار حوادث تلخ خواهیم شد که در مرحله اول خانواده و در مرحله بعد جامعه را گرفتار میکند.

وی افزود: نیروی انتظامی به منظور مشارکت دادن عموم مردم و پیشگیری از آسیب های جاده ای ، مشارکت دادن کودکان و نوجوانان را در قالب همیار پلیس در دستور کار خود قرار داده است ، به نحوی که امروز در هر خانواده یک پلیس کوچک قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آموزش داده شده را به اولیای خود گوشزد می‌کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار