اقتصاد > بازرگانی - تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) از سوی مجلس بازار ارز را برای دومین بار در روزهای اخیر تحت تاثیر قرار داد.
کد خبر: ۶۶۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 07 October 2018

با تصویب این لایحه که از سوی بسیاری از کارشناسان تصویب آن را معادل با آرامش بازار ارز ارزیابی می کنند، بسیاری از دلالان متقاضی فروش ارز شده‌اند.

یکی از صرافان در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد: روند کاهشی نرخ ارز آغاز شده و به نظر می رسد تا ساعاتی دیگر قیمت در بازار مشخص شود . به گفته وی شوک کاهشی در بازار ارز آغاز شده است .

یکی از فعالان بازار نیز درباره وضعیت کنونی بازار ارز گفت: فعلا همه سردرگم هستند و تلاش دارند تاثیر تصویب این لایحه را بر بازار دریابند اما به نظر می رسد متقاضیان فروش افزایش یابند.

این کاهش قیمت در حالی آغاز شده است که کارشناسان پیش از این تاکید داشتند تصویب این لایحه تاثیر مستقیمی بر بازار ارز باقی نمی‎گذارد.

برای اطلاع از روند تصویب این لایحه اینجا را بخوانید

گزارش لحظه به لجظه خبرآنلاین از بهارستان را اینجا ببینید

یکی از متقاضیان خرید ارز نیز در بازار گفت: من امروز به قصد خرید به فردوسی آمدم اما چون می گویند در ساعات آتی قیمت ارزان تر می شود ، خریدم را به تعویق انداخته‌ام.

بسیاری از دست اندرکاران بازار معتقدند با تصویب این لایحه فشار روانی حاکم بر بازار ارز که تخلیه آن از هفته گذشته در دستور کار قرار دارد، سبک تر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :