مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با بیان اینکه آینده‌ی خوب حق کودکان امروز است، گفت: کودک پرسشگر در آینده بزرگسال پرسشگری خواهد شد و در هم‌افزایی و هم‌گرایی فکری کشور نقش بیشتر و پررنگ‌تری برعهده می‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 01 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حبیب‌الله بخشوده اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به شعارمحوری امسال در هفته ملی کودک ، در آینده شاهد نسلی باشیم که آینده ای سرشار نشاط و شادمانی داشته باشد .

وی گفت: این شعار به ما یادآوری می‌کند که باید تلاش کنیم کودکانی داشته باشیم که دنبال زندگی بهتر باشند و در تمام آثار فرهنگی و متون نظم و نثر ما در گذشته نیز دنبال همین آینده ی خوب بوده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تصریح کرد: کودک پرسشگر در آینده بزرگسال پرسشگری خواهد شد و در هم‌افزایی و هم‌گرایی فکری کشور نقش بیشتر و پررنگ‌تری برعهده می‌گیرد.

دبیر ستاد هفته‌ی کودک استان ایلام از اعضای ستاد گرامیداشت روز جهانی و هفته ملی کودک خواست با هم فکری و هم اندیشی به غنای برنامه‌ها به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کمک کنند.

در این نشست نمایندگان و مدیران سازمان ها ودستگاه‌هایی مانند شهرداری ، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سازمان تبلیغات اسلامی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ،تامین اجتماعی ، محیط زیست ، میراث فرهنگی و صنایع گردش گری ،بهزیستی ،شبکه بهداشت و سلامات و درمان ،امور جوانان هلال احمر ،شرکت پست ، امور اجتماعی استانداری ،امور زنان و خانواده استانداری ،بخش کودک وخانواده دادگستری ، صدا وسیما ، خبر گزاری‌ها  و معاونت ابتدایی آموزش و پرورش پیشنهادات خود را ارائه کردند.

در این نشست در نهایت پس از جمع‌بندی نظر و پیشنهاد اعضای ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک ، تعداد 19 برنامه فرهنگی ، ادبی ، هنری مختلف به عنوان برنامه‌های استانی ستاد به تصویب رسید که از روز چهاردهم مهرماه سال جاری هم زمان با اولین روز هفته ملی کودک تا بیستم مهرماه اجرا خواهند شد.

روزهای هفته ملی کودک به ترتیب روزهای 14 مهر روز «کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی»، 15 مهر «کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی»، 16 مهر (روز جهانی کودک) «کودک، صلح، بازی و نشاط»، 17 مهر «کودک، رسانه و ارتباطات»، 18 مهر «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی»، 19 مهر «کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر» و 20 مهر «کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه» نام گرفته است . که در برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک استان ایلام تمامی این موارد در برنامه ریزی هفته کودک جای داده شده است.

بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می‌دهند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار