استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از مسئولان خواست در شرایط کنونی که دشمن تمام تلاش خود را بر جنگ روانی و اقتصادی گذشته اشت به میان مردم بروند و تصریح کرد: مدیران در برخورد با امورات مردم تنگ نظری را کنار بگذارند و تمام توان خود را بر حل مشکل مردم بگذارند.
کد خبر: ۶۶۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 30 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن درخواست کمک از دولت برای به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام استان افزود: ما همچنان نیازمند ترمیم زیربناهای استان هستیم چراکه همپای توسعه کشور بدان پرداخته نشده است.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل ضعف زیرساخت های استان وجود جنگ تحمیلی بود که در آن ۸ سال نه تتها عملا کار خاصی در این دیار صورت نگرفت بلکه حداقل زیرساخت هایی  که هم داشتیم از بین رفت.

دشتکی خواستار توجه بیشتر به مسئولان به استان شد و گفت: ایلام اگرچه از بعد جمعیتی استان کوچکی است اما ظرفیت های بسیار بزرگی دارد.

وی از مسئولان خواست در شرایط کنونی که دشمن تمام تلاش خود را بر جنگ روانی و اقتصادی گذشته اشت به میان مردم بروند و تصریح کرد: مدیران در برخورد با امورات مردم تنگ نظری را کنار بگذارند و تمام توان خود را بر حل مشکل مردم بگذارند.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر مردمداری و قانونمداری مدیران گفت: قانونمداری برای خدمت و کمک به مردم بوجود آمده است بنابراین مدیران از قانون تفسیر به نفع مردم باشد.

وی در ادامه افزود: سعی مدیران در قضیه مشاوران جوان کمک به جوانان باشد و در این راه به طرق مختلف از جمله بستن قرار دادهای حجمی نسبت به آنان مساعدت نیز داشته باشند بلکه با تجربه اندوزی هم راه اشتغال آنان فراهم گردد و هم دستگاه بتواند از توان و انگیزه جوانان استفاده مطلوب کنند.

در ادامه سلیمانی دشتکی به مدیران کلی که تاکنون برای دستگاه خود مشاور جوان انتخاب نکرده اند گفت» همه دستگاه ها در راستای برنامه های دولت و در جهت توجه به جوانان از وجود مشاوران جوان بهره مند شوند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار