معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری یادواره شهدا پاسداشت بخشی از رشادتها است.
کد خبر: ۶۶۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 29 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛یادواره شهید محبت اله شفیعی و17هزار شهید ترور با حضور سرهنگ کریمیان معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در حسینیه امام خمینی (ره)دفتر امام جمعه شهرستان ایوان برگزار شد.

سرهنگ قدرت اله  کریمیان در این یادواره با تبریک  هفته  دفاع مقدس گفت:در هفته دفاع مقدس قرار داریم هفته ای که در تاریخ جمهوری اسلای  یادآور رشادت ها و حماسه های  دلاورمردانی است که  جان خود را در راستای دفاع کیان و میهن اسلامی  تقدیم کردند.

کریمیان  اظهار کرد: 190هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب شد، شهدایی که خداوند فقط می تواند مزد و رشادت و دلاوری آنان را بدهد .

وی افزود: مادران و پدران شهدا سالها چشم انتظاری کشیدند و ما باید قدردان زحمات خانواده های شهدا باشیم چرا که آنان برگردن ما حق بزرگی دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان داشت: خون شهدا به هدف  کار ما ارزش میدهد هرجا تاسی از خون شهدا گرفته شده است اگر با مانعی روبرو شده ایم به راحتی موانع را پشت سر گذاشته ایم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا  ادامه داد:یادواره های دفاع مقدس عطر دوران دفاع مقدس را زنده می کند و لازم و ضروری است که یاد شهدا زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به اینکه امروز امنیت و سرافرازی که که درکشور حاکم است را مدیون خون شهدا هستیم ، تصریح کرد:در دوران دفاع مقدس با دستان خالی مردم ایران اسلامی کاری کردند کارستان و امروز استکبار با هرترفند و حیله ای که بکار می گیرد نمی تواند به ملت ایران اسلامی ضربه ای وارد نماید چرا که در ان زمان دفاع از ارزشها مدنظربود و امروز مردم همچنان بر پاسداری بران ارزشها تاکید دارند./ع

 

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار