سرپرست انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف پنج فقره سرقت در شهرستان دره شهر خبر داد گفت :سارق که یک راننده تراکتور بوده و از هر مسیری که شبانه با تراکتور عبور کرده اموال خصوصی شهروندان را به سرقت برده است.
کد خبر: ۶۵۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 26 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ محمد زمان بیگی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پی در پی اموال خصوصی شهروندان که موضوع به صورت جد در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: سارق که یک راننده تراکتور بوده و از هر مسیری که شبانه با تراکتور عبور کرده اموال خصوصی شهروندان را به سرقت برده است.

وی بیان داشت: به محض ورود کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات و سرنخ های موجود و تحقیقات نامحسوس و جامع ،متهم شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی ،طی یک عملیات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ بیگی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با رویت دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و در تحقیقات اولیه به سرقت اموال خصوصی معترف و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضا شده و با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.

وی در پایان خطاب به شهروندان گفت: به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، با رعایت نکات ایمنی وهشدار های پلیسی زمینه بروز وقوع سرقت را کاهش و هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت سارقان را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار