معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام از برگزاری جلسه کارگروه میراث‌فرهنگی و گردشگری در استانداری ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 25 September 2018

 

به‌گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی استان، اظهار کرد: در جلسه کارگروه میراث فرهنگی وگردشگری استان ایلام، 4 طرح پیشنهادی گردشگری مطرح و مورد بررسی اعضای جلسه قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام همچنین در این جلسه از وجود 7 طرح گردشگری در دست اقدام با پیشرفت فیزیکی 5 تا 90 درصد با اشتغالزایی 583 نفر و با اعتبار 97 میلیارد تومان در استان خبر داد.

احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام نیز در این جلسه گفت: بخش خصوصی و متقاضیان اجرای طرح های گردشگری می‌توانند درخواست‌های خود را قبل از اتمام طرح‌های مطالعاتی به میراث‌فرهنگی برای طرح در این کارگروه ارائه کنند.

معاون عمرانی استاندار با مهم خواندن طرح‌های مربوط به گردشگری در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان اظهار کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های عضو کارگروه گردشگری در راستای توسعه گردشگری امری ضروری و انکار ناپذیر است.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام بر جذب سرمایه‌گذاران و استقبال از آن‌ها برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف استان به‌ویژه طرح‌های گردشگری و حمایت های لازم از جانب دستگاههای ذیربط تاکید کرد.

در این جلسه احمد کرمی معاون عمرانی استانداری، معروف بسطامی فرماندار ایلام و سایر اعضای کارگروه تخصصی گردشگری حاضر در جلسه نیز با بحث و بررسی شیوه رفع موانع و مشکلات مناطق نمونه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران بیشتر به حوزه گردشگری، بر اهمیت ایجاد اشتغال و توسعه استان تاکید کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار