استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:برای رفع مشکل ترافیکی شهر ایلام به عنوان مرکز استان باید موانع و مشکلات برداشته شود و اگر افراد، مسئولان و مدیران مانع تراشی کنند ابتدا خود آنان به عنوان مانع اصلی برداشته می شوند و بعد نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۵۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 23 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست شورای ترافیک استان اظهار داشت: تمرکز مراکز آموزشی در مرکز استان باعث افزایش ترافیک در سطح شهر شده است که باید در این خصوص و با ارائه پیشنهاد و راهکار این مراکز انتقال و به جای آن در مکان های دیگری که نیاز است مدارس جدید احداث شود.

وی خواستار تشکیل کمیته ای در این خصوص شد و افزود: برای رفع مشکل ترافیکی شهر ایلام به عنوان مرکز استان باید موانع و مشکلات برداشته شود و اگر افراد، مسئولان و مدیران مانع تراشی کنند ابتدا خود آنان به عنوان مانع اصلی برداشته می شوند و بعد نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهیم کرد.

استاندار ایلام به تمرکز مراکز درمانی و مطب پزشکان در بافت قدیمی و مرکزی شهر ایلام اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر این مشکلات صنوف دیگری از جمله نمایشگاه های اتومبیل و صنوف آلاینده نیز باید از مرکز شهر انتقال یابد چرا که یکی دیگر از عوامل ترافیک شهر ایلام همین صنوف است.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در خصوص خارج کردن مراکز درمانی از مرکز شهر نیز با راه اندازی بیمارستان 260 تخت خوابی این مشکل مرتفع خواهد شد و برای انتقال مطب پزشکان نیز باید با در نظر گرفتن سایت مشخصی برای پزشکان زیرساخت های لازم را برای انتقال به این سایت آماده کنیم که با استقبال پزشکان نیز رو به رو خواهد شد.

وی، ساختمان انتقال خون و اداره ورزش و جوانان را از دیگر مشکلات ایجاد ترافیک در سطح شهر ایلام دانست و گفت: ساختمان جدید حوزه علمیه در حال ساخت است و برای ساختمان انتقال خون هم مکان مناسبی در نظر گرفته شده و در خصوص ساختمان های ورزش و جوانان هم باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

استاندار ایلام خواستار ایجاد مکانی برای انتقال نمایشگاه های اتومبیل شد و اضافه کرد: باید ظرف مدت کوتاهی در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار