جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای بیش از 45 برنامه امر به معروف و نهی از منکر در استان، گفت: همایش‌هایی با عنوان «طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی» از جمله این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۶۵۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 23 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالمحمد سعیدی در جمع خبرنگاران استان، با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر طلایه‌دار آموزش‌دیده امر به معروف و نهی از منکر در استان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: بیش از 160 شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان‌های مختلف فعال هستند.
وی با اشاره به اجرای بیش از 45 برنامه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری، گفت: همایش‌هایی با عنوان «طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی» از جمله این برنامه‌ها است.
سعیدی افزود: فضاسازی شهری، تحکیم خانواده در ادارات و تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اقدامات انجام شده توسط این ستاد است.
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، یادآور شد: مسئولین و مردم باید بدانند کشور در جنگ اقتصادی قرار گرفته است و افرادی هم که این موضوع را درک کرده‌اند، تلاش لازم را انجام نمی‌دهند.
وی ایجاد روحیه جهادی در جامعه را وابسته به سبک زندگی مسئولین دانست و تصریح کرد: امروزه موضوع حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها موجب ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین و پایین آمدن آستانه تحمل مردم شده است.
سعیدی معروف بزرگ امروزه را حفظ نظام اسلامی و دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورایی دانست و افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس برای مقابله با منکر بزرگ متحد شدند.
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مقاومت و بسیج مردمی، نقش رهبری و عامل معنویت رزمندگان از مواردی بود که در محاسبات دشمن در جنگ تحمیلی جایی نداشت و اسلام در جنگ تحمیلی با تکیه بر این موارد به پیروزی رسید.
وی در پایان گفت: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد بسترهای لازم برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار