با حضور استاندار یزد
صبح امروز، با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان یزد آیین بازگشایی مدارس استان یزد در مدرسه شهید خلیل کارگر برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 23 September 2018

صبح امروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان یزد آیین آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در استان یزد، در مدرسه شهید خلیل کارگر میبد برگزار و زنگ مهر و مقاومت نواخته شد.

در ابتدای این مراسم مدرسه خیرساز شهید خلیل کارگر که به همت ربابه مداحی یکی از خیرین میبدی ساخته‌شده بود به بهره‌برداری رسید.

استاندار یزد در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در توسعه و ترقی کشور، گفت: بدون شک معلمان و فرهنگیان با نقشی که در تربیت نسل آینده‌ساز جامعه دارند می‌توانند با تربیت نسلی ترقی‌خواه توسعه و پیشرفت برای کشور فراهم آوردند.

محمود زمانی قمی تأکید کرد: اگر بخواهیم جامعه و تمدنی نو بسازیم و به توسعه و پیشرفت برسیم باید این فرآیند مهم از مدرسه به‌عنوان کانون اصلی آموزش و تربیت افراد جامعه صورت گیرد.

فرماندار میبد نیز در این مراسم با تأکید بر نقش گسترده خیرین در عرصه تعلیم و تربیت این شهرستان، اظهار داشت: خیرین میبدی در عرصه ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند.

حسین فلاح تصریح کرد: تاکنون ۳۲ مدرسه خیر ساز در شهرستان میبد ساخته‌شده که این مهم می‌تواند برای کل کشور الگو باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار