صبحدم امروز صحنه ای همیشگی اما شیرین برای عابران تکرار شد، صدها کلاس اولی گل بدست با لباس های فرم و کیف و کفش های نونوار که بوی تازگی آنها از دور به مشام می رسد، توجه دانش آموزان دیروز را به خود جلب کرد.
کد خبر: ۶۵۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 22 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ امروز و در آخرین روز فصل تابستان شکوفه های باغ تعلیم و تربیت در گوشه گوشه این شهر جوانه زده و حال و هوای ایلام را در آستانه استقبال از پادشاه فصل ها بهاری کردند.


امروز بیش از 9 هزار کلاس اولی ایلام تجربه شیرین دیدن نخستین معلم خود و پشت نیمکت نشستن را تجربه کردند، اگرچه چهره بسیاری از این کلاس اولی ها آمیخته با شبنم اشک بود!

امروز هر کلاس اولی دیدن داشت، از آن دانش آموزی گرفته که مدام با بندهای کفش هایش ور می رفت تا آن یکی که کوله ای را که بزرگتر از جثه اش بود به تنهایی بدوش گرفته بود.

امروز و مطابق با سال های گذشته ویژه برنامه جشن شکوفه ها در 740 واحد آموزش ابتدایی ایلام برگزار و کلاس اولی ها برای اولین بار تجربه مدرسه را کسب کردند.

این آیین بصورت ویژه در شهر ایلام در دبستان توحید با حضور جمعی از مسوولان محلی برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در این آیین گفت: امسال جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور و با رعایت شئونات ماه محرم در مدارس ابتدایی این استان برگزار شد.

 

اسفندیار رستم زاد ادامه داد: جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان کلاس اولی با هدف آشنایی با فضای مدرسه و معلم برگزار و بیشتر بصورت بازی و تفریح است.
وی اظهار کرد: با برگزاری این جشن بیش از 9 هزار دانش آموز کلاس اول ایلامی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
به گفته وی، همچنین جشن غنچه ها ویژه نوآموزان پیش دبستانی و جشن جوانه ها ویژه دانش آموزان متوسطه نیز امروز برگزار می شود.
93

هزار و 500 دانش آموز و 10هزار و 815 فرهنگی ایلام سال تحصیلی جدید را مهرماه امسال آغاز می کنند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار