رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ، ایستادگی آمریکا در برابر انقلاب اسلامی را نشان از اقتدار این نظام در دنیا دانست.
کد خبر: ۶۵۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 18 September 2018

حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی در جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان برگزار گردید . حضور بهم رسانیدند و ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) هدف از حضور در جلسه فوق را تشریح اهداف و برنامه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانسته و بیان نمودند : جمهوری اسلامی ایران در حال سپری نمودن چهلمین سال حکومت و استقرار خویش می باشد و بر خلاف تصور برخی افراد چهلمین سالگرد به معنی بلوغ انقلاب اسلامی می باشد. انقلابی که به برکت رهنمود های حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و امروزه چهل سال از عمر خود را سپری می کند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه به لزوم تذکر و یادآوری اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره داشته و افزودند : برای نمایش اقتدار این نظام ، لازم است تا توجه بیشتری به جایگاه جمهوری اسلامی در جهان معاصر داشته باشیم . امروزه قدرتمند ترین کشور دنیا در مقابل کشور ما قرار گرفته است و این رویارویی در حقیقت یک امر نسنجیده و بدون محاسبه نمی باشد.
حاج آقای روحی یزدی افزودند : کشور قدرتمند و مستکبری مانند آمریکا تمام همت و سرمایه خود را بکار گرفته است تا اقتدار جمهوری اسلامی را به چالش بکشاند و اگر جمهوری اسلامی در این چهل سال روز به روز قوی تر و مستحکم تر نشده بود دلیلی نداشت که کشور های قدرتمندی مانند آمریکا و اروپا در مقابل آن صف بکشند و این موضوع نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی می باشد.ایستادگی آمریکا در برابر انقلاب اسلامی نشان از تاثیر گذاری و اقتدار این نظام در دنیا است.
دبیر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز  در ادامه به برخی از تحلیل های کارشناسان سیاسی خارجی اشاره داشته و بیان نمودند : این دوران سخت اقتصادی مانند بسیاری از اتفاقات سخت گذشته نیز گذرا می باشد که این امر حاصل متحد شدن دشمنان می باشد و تحلیل خود را بر این موضوع چنین دانسته اند که اگر انقلاب چهلمین سال خود را جش بگیرد ریشه خود را به تمام دنیا رسانده است.
حجت الاسلام روحی یزدی به نقل از تحلیل گر و سیاستمدار روسی که گفته است ( اگر جمهوری اسلامی نباشد روسیه نیز از بین خواهد رفت ) اشاره داشته و افزودند این سیاستمدار در سخنی دیگر بیان داشته است که روسیه به حمایت و پشتیبانی ایران وارد سوریه شده است که این نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی می باشد.
ایشان به تحلیل سیاستمداران که نقش و جایگاه بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره داشته و بیان داشتند در کنگره ای که در کشور روسیه که با حضور کشورهای مطرح دنیا و اروپایی برگزار شده است مجری مراسم ایران را تنها کشور برهم زننده معادلات آمریکا در منطقه خاورمیانه  جهانی دانست و ایران را به عنوان کشوری که سیاست دنیا را می چرخاند معرفی نمود.
حجت الاسلام  روحی یزدی دلیل حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه را مقابله با قدرت ایران در منطقه دانست و افزود : به همین دلیل تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی بر این است تا مردم ایران جشن حاکمیت چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی را برگزار ننمایند و این شرایط  بر اساس این پیش بینی ها و کدورت ها می باشد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به امیدواری مقام معظم رهبری و مسولین نظام به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و بیان نمود : مسئولین و کسانی که تریبون های مختلف در دست دارند لازم است تا این شرایط را بخوبی برای مردم تبیین نمایند.
حاج آقای روحی یزدی به مهمترین هدف ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند و افزودند ارائه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در مقطع حال بسیار حساس دانست و گزارش خدمات انقلاب اسلامی را بسیار مهم و ارزشمند بیان نمودند.
حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی به برگزاری جشن های چهل ساله انقلاب در طول سال اشاره داشتند و افزودند : این برنامه ها فقط منحصر به ایام دهه فجر نمی باشد و در تمامی برنامه و مراسم طول سال باید به این موضوع پرداخت و همگی در قالب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردند.
حاج آقای روحی یزدی در پایان به ساختار ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته و افزودند : نشست های ستادی و کارگروه در استان آغاز شده و طبق دستورالعمل صورتجلسات خود را تنظیم و به دبیرخانه ستاد مستقر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال نموده اند و امیدواریم که این جلسات در مرکز استان و شهرستان ها ادامه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار