عضوهیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری کشورهای ایران و خصوصاً روسیه در سوریه نقشه های آمریکا و رژیم های مرتجع منطقه را نقش بر آب شد.
کد خبر: ۶۵۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 18 September 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمد جواد جمالی نوبندگانی با اشاره به نشست تهران و پاکسازی ادلب از تروریست ها،گفت: آمریکا،صهیونیست ها و رژیم های مرتجع منطقه می خواستند که خاورمیانه جدیدی ایجاد کنند و فکر می کردند در مدت زمان سه،چهار ماه نظام حکومتی سوریه را ساقط وآن را تجزیه می کنند.

وی با اشاره به همکاری دو کشور ایران و روسیه در موضوع سوریه افزود:همکاری کشورهای ایران و خصوصاً روسیه در سوریه نقشه های آمریکا و رژیم های مرتجع منطقه را نقش بر آب شد.

نماینده مردم فسا درمجلس بابیان اینکه منطقه ادلب سوریه از نظر جغرافیایی بسیار مهم است،تاکید کرد:به همین خاطر جلسه ای هم اخیرا با حضور اردن ،مصر و عربستان، فرانسه و امریکا در ژنو برگزار شد و این کشورها برای اینکه در آینده سوریه نقشی داشته باشند خیلی دست و پا می زنند.

جمالی نوبندگانی با اشاره به رزمایش مشترک آمریکا و تروریست ها ادامه داد: آمریکایی ها و برخی از گروه های تروریستی رزمایش نظامی اجرا کردند، کشورهای غربی درحال توطئه هستند و دولت قانونی سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم می کنند که خوشبختانه خیلی زود تکذیب شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:برای اینکه بتوانیم یک دولت قدرتمند قانونی را در سوریه شاهد باشیم نقشه های شوم رژیم صهیونیستی نیز نقش بر آب شود،زمان لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار