دبیر خانه کارگر مازندران با ارسال نامه‌ای به سرپرست وزارت کار، عزل مدیر عامل بانک رفاه کارگران استان مازندران را حادثه‌ای تلخ و اسفناک توصیف و خواهان پیگیری جدی محسنی بندپی شد.
کد خبر: ۶۵۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 17 September 2018

ایلنا، «نصرالله دریابیگی» در نامه‌ای به «انوشیروان محسنی بندپی» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: حادثه تلخ اسفناک و عزل مدیر متعهد و پرتلاش و مردمی بانک رفاه کارگران مازندران باعث تاسف و تاثر اینجانب و جامعه کارگری و بازنشستگی استان شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محسنی بندپی

سرپرست محترم وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

با سلام و آروزی قبولی عزاداری حضرت اباعبداله الحسین (ع)

احتراما همانگونه که مستحضرید تشکیلات خانه کارگر در خصوص حمایت از حق، مدیران سالم و ایثارگر و انسان‌های مظلوم و تلاشگر و ولایت‌مدار، پیشرو و پیشگام بوده است. حادثه تلخ اسفناک و عزل مدیر متعهد و پرتلاش و مردمی بانک رفاه کارگران مازندران باعث تاسف و تاثر اینجانب و جامعه کارگری و بازنشستگی استان شد.

به‌نظر می‌رسد این ماجرا توسط جریانی همانند استیضاح مظلومانه یکی از بهترین کارگران ایران که در دولت بعنوان وزیر مشغول بود، طراحی شده تا بستری برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی فراهم کند. اینجانب به‌عنوان دبیر اجرائی خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان و عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان کشور و دبیر اجرائی خانه‌های کارگر مناطق شمال کشور از شما استدعا دارم موضوع را سریعا پیگیری نموده و تا عاملان این تغییرات در رسیدن حق به حقدار مشخص و مسببین این عمل ضد شایسته‌سالاری قبل از تودیع و معارفه افراد خاص، مشخص و مورد و مواخذه قرار گیرند.

معذالک مراتب قبلا از طریق جناب‌عالی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، استاندار مازندران و رئیس مجمع نمایندگان استان و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی پیگیری شده است. حمایت به‌حق جناب‌عالی و همه مسئولان ذیربط از تشکیلات کارگری و بازنشستگی که در استقرار دولت تدبیر امید نقش موثری داشته، مورد انتظار ماست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار