مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر در اداره آموزش و پرورش شهرستان آبدانان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 16 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ طی آئینی با حضور محمد میرزایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان، محمد پیری مدیریت آموزش و پرورش آبدانان در محل آموزش و پرورش شهرستان از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سال تحصیلی 97 _ 96 شهرستان آبدانان تجلیل و قدردانی شد.

محمد میرزایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان در این مراسم گفت. گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر باید نخبه در علم و تحصیل و ترازهای بالای دانش باشند و بخش عمده‌ای از این مسیر در دست خود دانش آموزان است که در آبادانی میهن اسلامی به ایفای نقش بپردازند.

میرزایی یادآور شد: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم و باید در جهت اهداف والای آن‌ها قدم برداریم و راه آن‌ها را ادامه دهیم چراکه ادامه راه پرافتخار شهیدان و ایثارگران برای فرزندان نوید موفقیت و پیروزی در تمامی مراحل زندگی بخصوص تحصیل است.

وی بابیان اینکه در این انتخاب معیارهایی مانند معدل بالا و رشته تحصیلی موردتوجه قرارگرفته است، گفت: ارتقای انگیزه این دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالا، تشویق سایر دانش آموزان در کسب علم و دانش و شناسایی استعدادها تأثیرگذار است. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار