کد خبر: ۶۵۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 15 September 2018

دژاگه به خاطر تعویض برای توشاک قاطی کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی تراکتورسازی در بازی شب گذشته مقابل صنعت نفت، دژاگه را به عنوان یار تعویضی به زمین فرستاد و چون از عملکرد او راضی نبود، دوباره تعویضش کرد. این مسئله شدیدا به دژاگه برخورد و باعث شد تا به سیم آخر بزند. دژاگه چیزهایی را به زبان انگلیسی به سرمربی تیمش می گفت و توشاک هم معلوم بود قصد دارد بعدا جواب این بازیکن را بدهد.

دژاگه کاپیتان دوم ایران است و به این دلیل ناراحت بود که تصور می کرد رفتار توشاک در واقع توهین به اوست. این اتفاق تا به حال برای اشکان رخ نداده و شاید به نوعی از این مسئله شوکه بود. به هر حال رفتار دژاگه می توانست حرفه ای تر باشد چراکه قطعا از نظر فنی نتوانسته بود خواسته های مربی را برآورده کند که از زمین مسابقه تعویض شد. توشاک دیشب بعد از بازی هم گفت: «بعد از اینکه بازی 3 بر یک شد تغییراتی در تیم‌مان دادیم و من دو بازیکن ملی‌پوشم دژاگه و شجاعی را وارد زمین کردم.

به نظرم این دو تعویض یک اشتباه بزرگ بود و ما بازی را از دست دادیم.ما حتی نتوانستیم با دو بازیکن ملی‌پوش‌مان بازی را تمام کنیم. یکی به خاطر اینکه کارت قرمز را گرفت و نفر دوم هم به این دلیل که من فکر می‌کردم هنوز او شرایط کامل برای بازی را ندارد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار