روزگذشته چندمین آزمون مهارتی کارو دانش وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تحت نظارت این وزارت همزمان با سراسرکشوردر شهرستان دهلران برگزار شد که حواشی زیادی در پی داشت.
کد خبر: ۶۵۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 15 September 2018

تابناک ایلام ::متاسفانه عدم برنامه ریزی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دهلران در خصوص برگزاری این آزمون سبب شد که بسیاری از داوطلبان آزمون در گرمای بالای 50درجه سانتیگراد شهرستان دهلران زیر تابش نور آفتاب منتظر آزمون عملی باشند که این امر علاوه بر نارضایتی داوطلبان، باعث جدال بین مربیان آموزشگاه های آزاد دهلران وسرپرست اداره فرهنگ وارشاد دهلران شد .

ترکیب خانوادگی مراقبین یکی دیگر از حواشی این آزمون بود ! چرا که مراقبین از اعضای خانواده مسئولان وشاغلان اداره فرهنگ وارشاد دهلران بودند که این امر در آزمون های قبلی بی سابقه بوده است.

برابر قانون سه آزمون گرافیک ، مدیریت خانواده وتصویر سازی که امروز در شهرستان دهلران به صورت کتبی وعملی برگزار شد باید سه نفر آزمون کتبی وعملی را برگزار می کرد که تنها با یک نفر که دارای تخصص در رشته تصویر سازی بود آزمون های دیگر هم برگزار شد که خلاف قانون است.

منصوب شدن فردی خارج از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دهلران وعدم مدیریت مناسب وی سبب شد این اداره درگیر حواشی زیادی شود و همین امر باعث شد بسیای از هنرمندان مشکلات را به مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان منتقل کنند ولی تاکنون اقدامی برای حل وپیگیری مشکلات صورت نگرفته است.

یکی از اقدامات که مورد نارضایتی هنرمندان شهرستان دهلران به مدیر غیر فرهنگی ارشاد که با لابی نماینده به صندلی فرهنگ تکیه زده بود معرفی افراد غیر هنرمند به صندوق اعتباری هنر برای استفاده از مزایای بیمه ومعرفی افراد غیر هنرمند برای استفاده از تسهیلات است.

انتظار است مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ونهادهای نظارتی لیست افرادی که تسهیلات قرض الحسنه هنرمندان وافراد معرفی شده به صندوق هنرمندان را بررسی می کنند را معرفی کنند چرا که در این لیست اسامی افرادی  که با هنر غریبه هستند به چشم می خورد که سبب نارضایتی هنرمندان نامی دهلران از عملکرد سرپرست این اداره شده است ./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار