فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف ۲۴ تن برنج احتکار شده به ارزش ۲ ميليارد ريال در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 13 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ امیرعباس شهبازی   با اعلام این خبر اظهار داشت: در طرح‌های مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان مهران در پی کسب خبری مبنی بر احتکار محموله بزرگ برنج خارجی در ۲ انبار از انبارهای شهر ، موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد از زمان ورود کالا به این انبار ها هیچ‌گونه خروجی نداشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اثبات موضوع احتکار کالا ، گفت: در این عملیات، ۲۴ تن برنج خارجی احتکار شده، کشف شدکه ارزش این محموله بزرگ ازسوی کارشناسان۲میلیارد ریال براورد شده است

سرهنگ شهبازی با اشاره به پلمب انبار مذکور با حکم مقام قضائی، عنوان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان این‌که برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد به کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، هشدار داد و ابراز کرد: مأموران پلیس بر این موضوع اشرافیت کامل داشته و با متخلفان به طور قاطع برخورد کرده و این افراد را تحویل قانون می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار