در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، کاروان مهر 97، جهت توزیع وسایل و تجهیزات بهداشتی در بین مدارس راهی شهرستان‌های استان شدند.
کد خبر: ۶۵۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 13 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام، دکتر «محمد جعفری» در این مراسم اظهار کرد: زندگی در دنیای امروز که با توجه به گسترش فضای مجازی ، گوشه‌نشینی و کم‌تحرکی را برای ما به ارمغان آورده و از طرف دیگر غذاهای غیرارگانیک ، اهمیت ورزش را بیش از گذشته ضروری می‌سازد.

 وی با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش بر اساس اسناد بالادستی و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت به این موضوع توجه خاص و ویژه‌ای دارند و سعی شده تا تمام برنامه‌ها بر اساس مدرسه‌محوری، فراگیر محوری و علم‌محوری باشد، تصریح کرد: شعار ما در این زمینه "برگشتن به دل مدرسه" با تکیه بر کیفیت‌بخشی و شادابی و نشاط است.

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: نیروی انسانی، محتوا و فضا و تجهیزات سه شاخص اصلی در این زمینه هستند و کمک دولت در زمینه تجهیزات نویدبخش روزهای خوبی در این زمینه است.

جعفری از اختصاص 30 میلیارد تومان به مدارس در مهرماه امسال خبر داد و تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید به دنبال پویا کردن زنگ ورزش با برنامه‌هایی مانند همراهی کردن والدین و حیاط پویا هستیم و امیدواریم بتوانیم نشاط و شادابی را بیش از پیش بر مدارس حاکم کنیم.

«اسفندیار رستم‌زاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز ارزش این تجهیزات را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هدف دولت کمک به ورزش و سلامت آموزش و پرورش است.

وی گفت: هوشمندسازی مدارس یکی از اهدافی است که در مدارس استان دنبال می‌شود و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل شاهد گسترش فناوری اطلاعات در مدارس استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان این تجهیزات می‌توانند در تعالی آموزش نقش مهمی داشته باشند، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم روز به روز شاهد پویایی، شادابی و سلامتی در تمام مدارس استان باشیم./ع

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار