مدیر کل کمیته امداد استان؛
مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت:مردم نیکوکار استان ایلام در مرحله نخست و اجرایی جشن عاطفه‌ها بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند این استان کمک کردند.
کد خبر: ۶۵۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 13 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی بیان کرد: مردم نیکوکار استان ایلام در مرحله نخست و اجرایی جشن عاطفه‌ها بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند این استان کمک کردند.

وی افزود: از این میزان کمک که از طریق مراکز نیکوکاری و ۲۵ پایگاه جمع‌آوری‌شده،۵۴ میلیون تومان آن کمک نقدی و مابقی آن نیز پوشاک، نوشت‌افزار و سایر کمک‌های غیرند بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، یازدهم مهرماه در بیش از ۴۰۰ مدرسه در سطح استان ایلام برگزار می‌شود گفت: به همین منظور ۶۵ هزار پاکت مخصوص جمع‌آوری کمک‌های جشن عاطفه‌ها برای توزیع بین دانش آموزان این مدارس تدارک دیده‌شده است.

رضایی افزود: با تمهیداتی که در نظر گرفته‌شده است و از طریق همکاری با آموزش‌وپرورش استان، همه کمک‌هایی که در جشن عاطفه‌های امسال جمع‌آوری می‌شود در اختیار آموزش‌وپرورش قرارگرفته تا در سریع‌ترین زمان ممکن بین دانش آموزان نیازمندی که از قبل شناسایی‌شده‌اند توزیع شوند.

وی با عنوان اینکه جشن عاطفه‌های امسال با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شماست» برگزار می‌شود گفت: این جشن در استان ایلام با همکاری کمیته امداد، آموزش‌وپرورش، صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی و همچنین مؤسسات خیریه و مشارکت مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان برگزار می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار