مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام ؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اینکه هر ساله هموطنان بیشری در حماسه بزرگ اربعین حسینی (ع) حضور پیدا می کنند و میزبانی استان ایلام از سال گذشته بیشتر است، گفت: از حالا در خصوص ساماندهی و تامین نجاتگران برای پست هایی امداد و نجات برنامه ریزی داشته باشید.
کد خبر: ۶۵۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 12 September 2018

 

جلسه شورای مدیران هلال احمر ایلام با دستور کار گزارش اقدامات انجام شده جهت جذب و سازماندهی امدادگران و بیان مشکلات و پیگیری سایر امورات شعب در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در خصوص جذب و به کار گیری امدادگران و داوطلبان گفت: در طول چندین سالی که پایگاه های امداد و نجات در استان راه اندازی شده اند به فراخور این پایگاه ها امدادگر جذب نکردیم که این زنگ خطری است دستمان برای نگهداری پایگاه ها در آینده خالی باشد.

حسین عارفی با بیان اینکه پایگاه های امداد و نجات ویترین هلال احمر هستند اظهار داشت: چیزی که مردم و حاکمیت از هلال احمر می خواهند امداد و نجات است و همه فعالیت هایی که خارج از این حوزه مثل جوانان و داوطلبان انجام می دهیم با این نیت است که آنها را به سمت و سوی امداد و نجات سوق بدهیم و در حوادث استانی، ملی و فراملی از آنها استفاده کنیم.

عارفی بر صرفه جویی در هزینه های آب ، برق ، ماموریت ها و ... تاکید کرد و گفت: در این راستا توفیقاتی داشتیم اما در صورت هر گونه رعایت نکردن به صورت جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اینکه هر ساله هموطنان بیشری در حماسه بزرگ اربعین حسینی (ع) حضور پیدا می کنند و میزبانی استان ایلام از سال گذشته بیشتر است، خاطر نشان کرد: از حالا در خصوص ساماندهی و تامین نجاتگران برای پست هایی امداد و نجات برنامه ریزی داشته باشید.

وی افزود: آن تعدادی از شعب جمعیت هلال احمر که در ایام اربعین حسینی (ع) پایگاه های امداد و نجات بین شهری موقت بر عهده شان است برای هر پست 4 نفر با تمام امکانات در نظر بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن عرض تسلیت ایام محرم به روایتی از امام علی (ع)در مورد غنیمت شمردن عمر انسان اشاره کرد و گفت: کار و مسئولیت در هلال احمر یک فرصت و غنیمتی است که زود می گذرد ، قدر این لحظاتی که در اختیار ما است را بدانیم و از فرصت ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین الیاسی از برگزاری جلسه توجیهی ویژه رابطین اقامه نماز خبر داد و تصریح کرد: در حوزه فرهنگی فعالیت های خوب همکاران هلال احمر در سطح کشور موفق ، چشم گیر و رضایت بخش است.

وی بیان کرد: هلال احمر ایلام در حوزه اقامه نماز چندین سال است که به عنوان دستگاه برتر استان معرفی می شود که این نشان از تعامل و همکاری خوب همکاران در انجام این فریضه دینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با اشاره به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) افزود: قطعاً مجموعه برنامه های بیشتر و سنگین تری بر عهده همکاران در جمعیت هلال احمر استان محول خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار