رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: اولویت ارائه خدمات حمل و نقل به دانش آموزان مدارس دخترانه با بانوان است.
کد خبر: ۶۵۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 12 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ محسن ناصری اظهار داشت : با قرار گرفتن در آستانه شروع سال تحصیلی جدید ،بحث رفت و آمد دانش آموزان و انتخاب سرویس مدرسه همواره یکی از دغدغه های خانواده ها بوده است.

وی ادامه داد:یکی از موارد مهمی که بایددر زمان انتخاب سرویس مدرسه به آن دقت شود سلامت وسیله نقلیه است که شهرداری و سازمان آموزش و پرورش قانوناً مکلف به کنترل و نظارت برسلامت و ایمنی وسایل نقلیه سرویس است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به ضرورت نصب برچسب سرویس مدرسه برروی شیشه وسایل نقلیه به عنوان علامت مشخصه افزودخودروهای که فاقد این برچسب باشند توسط پلیس جریمه می شوند.

وی تصریح کرد: باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که همه خودروها با دیدن سرویس مدرسه  لازم است قوانین را اجراکنند تا دانش آموزان از ایمنی کامل در تردد برخودرار باشد.

ناصری بابیان اینکه هیچ کس دوست ندارد اتفاق ناگواری برای دانش آموزان و سرویس مدارس رخ دهد،افزود: ارتقای فرهنگ جا بجایی دانش آموزان از موضوعات مهم در حوزه فرهنگ ترافیک است که باید نسبت به آن حساسیت ویژه ای داشت .

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اولویت ارائه خدمات حمل و نقل به دانش آموزان مدارس دخترانه با بانوان است افزود :یکی دیگراز برنام هایی که باید روی آن خیلی حساس بود بحث سلامت اخلاقی راننده است ،چراکه ازنظر ما سرویس مدرسه برای دانش آموز  یک کلاس درس سیار محسوب می شود.

ناصری در پایان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام برای همکاری باسازمان های آموزش و پرورش و شهرداری در زمینه  ارائه صورت وضعیت خلافی خودرهای سرویس و آموزش  مدیران مدراس و  رانندگان سرویس  آمادگی کامل دارد ./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار