نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اینترنت رایگان در تمامی اماکن عمومی در دسترس مردم قرار گیرد گفت: نباید مردم برای خرید اینترنت هزینه کنند بلکه با توجه به اینکه زمینه پیشرفت کشور، ارتباطات است باید خدمات ارتباطی در دسترس مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۶۵۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 11 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی سیدهادی بهادری عصر امروز در سومین جلسه شورای اداری استان که در حضور وزیر ارتباطات برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، حوزه فناوری اطلاعات از دو جهت حائز اهمیت است و یکی از مسائلی که کشور امروز از آن آسیب دیده و اقتصاد کشور تحت تاثیر آن قرار دارد، بحث فساد اداری و اقتصادی است.

وی تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون هر روز در گوشه‌ای از کشور شاهد مسائلی مانند فساد مالی و اداری هستیم که در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده و از زمینه‌های از بین بردن فساد، ایجاد بستر فضای آزاد در حوزهIT است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین اگر شفاف‌سازی درست انجام گیرد، موانع برطرف شده و علاوه بر آن با توجه به لزوم شفافیت دستگاه‌ها، باید مصوبات شورای اسلامی شهر در اختیار مردم قرار گیرد تا شاهد مسائلی مانند بابل نباشیم.

وی اظهار کرد: بی تردید اگر مسئولان در اتاق‌های شیشه‌ای نشسته و مردم را برای خود محرم بدانند، شاهد کاهش اختلاس در کشور خواهیم شد بنابراین حوزه فناوری اطلاعات، فساد مالی را از بین می‌برد.

بهادری با تاکید بر اینکه حوزه فناوری اطلاعات در دنیا، حوزه بزرگ اقتصادی است تصریح کرد: ثروتمندترین افراد دنیا در حوزه آی‌تی فعالیت کرده اما متاسفانه در استان در این حوزه ضعیف هستیم و فاصله آی‌تی آذربایجان‌غربی نسبت به سایر استان‌های همجوار بیشتر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم اینک آنتن دهی در 710 روستای استان ضعیف است افزود: همچنین بسیاری از روستاها و پاسگاه‌های مرزی در ارتباط گیری مشکل دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید اینترنت رایگان در تمامی اماکن عمومی در دسترس مردم قرار گیرد گفت: نباید مردم برای خرید اینترنت هزینه کنند بلکه با توجه به اینکه زمینه پیشرفت کشور، ارتباطات است باید خدمات ارتباطی در دسترس مردم قرار گیرد.

اینترنت رایگان در اماکن عمومی در دسترس عموم قرار گیرداینترنت رایگان در اماکن عمومی در دسترس عموم قرار گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار