امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران با الهام گیری از مکتب عاشورا مقابل مزدوران نظام سلطه قیام و نظامی کهنسال را از بین برد و توانست نظامی مبتنی بر عدالت اجتماعی را در این کشور برقرار کند.
کد خبر: ۶۵۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 11 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والسلمین محمدنقی لطفی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام افزود: مکتب عاشورا بهترین پیام ها را برای مقابله با ظلم جهانی، استعمار و استکبار دارد.

حجت الاسلام لطفی یادآور شد: در طول 40 سال گذشته این نظام بخاطر پیروی از مکتب عاشورا و مبارزه با کفر و استکبار جهانی مورد هجمه های مختلف قرار گرفته اما آنچه انقلاب را از همه بحران ها عبور داده و امروز به نظامی مقتدر تبدیل شده پیروی از مکتب عاشورای امام حسین (ع) است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که با هجمه های نظامی نمی تواند انقلاب را از پا دربیاورد به همین خاطر مولفه و عوامل پیروزی انقلاب را شناسائی و برنامه ریزی برای تخریب را شروع کرده اند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران با الهام گیری از مکتب عاشورا مقابل مزدوران نظام سلطه قیام و نظامی کهنسال را از بین برد و توانست نظامی مبتنی بر عدالت اجتماعی را در این کشور برقرار کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار