رمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: دشمن با فشار و جنگ روانی با هدف اینکه ایران اسلامی جشن چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، آرامش و امنیت روانی جامعه را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۶۵۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 11 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار سید صادق حسینی  در همایش تقدیر از پیشکسوتان دفاع و مقاومت اظهارداشت: دشمن با تحریم اقتصادی، بهداشت و درمان، جنگ روانی و ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولان نظام سعی در پیشبرد دسایس خود دارند.

وی افزود: باید قوای سه گانه از تمام امکانات و برنامه های ریزی اصولی برای رفاه و آسایش مردم و آرامش روانی جامعه به کارگیری کنند و مردم هم با حفظ انسجام ملی از دستاوردها و آرمان های انقلاب در برابر دسیسه های دشمنان دفاع و حمایت کنند.

حسینی در ادامه تاکید کرد: احتکار، گران فروشی و کم فروشی در مقطع کنونی یک معضل آسیب زا برای کشور و جامعه است و نباید سودجویان در داخل با انجام این اقدام های نابجا در داخل با اهداف دشمن هم سو شوند.

وی یادآور شد: باید مواظب تحرکات دشمن در فضاهای رسانه ای و مجازی باشیم تا در آستانه اربعین جنگ و تفرقه و نفاق در بین فرق شیعه و سنی در کشورهای ایران و عراق شکل نگیرد چرا که استکبار از اتحاد دو ملت و دولت ایران و عراق به هراس افتاده است و سعی در از بین بردن این اتحاد دارد.

این همایش با حضور کهنه سربازان، فرماندهان و پیشکسوتان استان ایلام در زمان جنگ برگزار شد.

حفظ نظام مهمترین معروف است

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام در همایش تخصصی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام هم گفت: مهمترین معروف در حال حاضر حفظ انقلاب و حراست از دستاوردهای نظام و توسعه ارزش های انقلاب است.

وی افزود: استکبار جهانی برای جبران شکست های متعدد از ایران در حال توطئه و تخطئه برای انقلاب اسلامی است و خنثی کردن دسیسه های دشمنان تنها با همراهی و همکاری مردم و مسئولان از انقلاب و ساماندهی وضعیت اقتصادی موجود امکان پذیر است.

به گفته حسینی مسئولان باید تمام تلاش خود را برای ساماندهی شرایط اقتصادی کشور، مبارزه با گران و کم فروشی، احتکار، فساد و ... به کار گیرند.

این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و معاونان وی، فرمانداران و ائمه جمعه استان، مسئولان دستگاه های اجرایی، هیات های مذهبی و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

اول تا هفتم محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار