فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه امنیت مراسمات مذهبی در ماه محرم، اولویت اصلی کار پلیس است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای حضور با شکوه مردم در مساجد و تکایا اندیشیده شده است.
کد خبر: ۶۵۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 11 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری با بیان اینکه عزاداری‌های ایام محرم و صفر باید به نماد وحدت مسلمان تبدیل شود اظهار داشت:امروز دشمنان در صدد ضربه زدن به این نماد وحدت بخش هستند که همه ما بایستی هوشیار باشیم.

وی افزود: پلیس، امسال با فعال سازی گشت های سواره و پیاده ، پایش تصویری لحظه به لحظه، و حضور پر رنگ در مساجد و تکایا ، سعی خواهد کرد ، امنیت مطلوب عزادران را در تمام نقاط مختلف استان تامین کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کنترل ترافیکی و انتظامی نیز در دستور کار پلیس است و با رصد هیئت‎های مذهبی از طریق پایش تصویری، نظم و انضباط و عملکرد آنان مورد سنجش و ارزیابی قرار می‎گیرد.

وی یادآور شد: با تلاش های دستگاه های امنیتی و انتظامی استان ، مراسم عزاداری های ماه محرم با امنیت و آرامش کامل برقرار و برگزار می شود.

سردار یاری در پایان گفت: امیدواریم با همراهی هیئت‎های مذهبی، بتوانیم ضمن تأمین نظم و امنیت مطلوب، شاهد  برگزاری مراسماتی در خور و شأن مردم با فرهنگ و عاشورایی استان باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار