نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه فرهنگ شهادت طلبی و اقتدار ایران اجازه تحرکات نظامی به دشمنان را نداده است، گفت: دشمنان جنگ روانی، القای یاس و ناامیدی، بدبینی نسبت به نظام و فشار اقتصادی را جایگزین جنگ رزمی کرده است.
کد خبر: ۶۵۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 10 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی  در همایش تخصصی شوراهای امربه معروف و نهی از منکر استان ایلام اظهار داشت: دشمن از فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران و ترویج این فرهنگ در بین دیگر ملل آزاده مسلمان واهمه و ترس دارد.

وی افزود: استکبار جهانی با استفاده از غول رسانه ای پروژه بدبینی مردم از نظام را کلید زده شده و برخی عوامل داخلی نیز هم سو با این پروژه خطرناک در حال مایوس و بدبین کردن و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و کارگزاران انقلاب هستند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: دشمن با استفاده از چالش های اقتصادی در صدد ضربه زدن به انقلاب و تحزیه کشور ایران است و در حالیکه مسئولان باید با بصیرت، زیرکی، احساس مسئولیت و شفافیت در عملکرد در ایجاد و تقویت این حس بدبینی در جامعه را سرکوب کنند تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

حجت الاسلام لطفی به فراگیر شدن جنگ روانی و اقتصادی از سوی بیگانگان اشاره کرد و گفت: اتکا به نفت و دلار از اشتباهات مهلک انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای شکل گیری انقلاب بود و باید مسئولان با مدیریت اصولی وضعیت اقتصادی کشور را سامان دهی کرده و مردم نیز باید از دولت و نظام حمایت کنند تا دشمنان از رسیدن به اهداف خود ناکام شوند.

وی یادآور شد: یکی از اهداف اصلی استکبار برهم زدن اتحاد کشورهای مسلمان و شیعیان هستند و در حالیکه مردم و مسئولان و افکار عمومی جوامع اسلامی مواظب تحرکات و‌ توطئه دشمنان باشند تا مرعوب سیاست های غرب نشوند.

امام جمعه ایلام با تاکید این نکته که باید فرهنگ عاشورایی در جامعه بیشتر از گذشته رشد و نمو پیدا کند، اظهار داشت: دشمنان در صدد نفوذ در ایران اسلامی است و ما باید با بهره گیری از این فرهنگ غنی عاشورایی هجمه های استکبار جهانی را ناکام بگذاریم و خطر بدبینی، چالش های اقتصادی، شبیخون فرهنگی، بدبینی و القای تنفر رضاخانی نسبت به روحانیون و حجاب و عفاف خنثی شود.

این همایش با حضور استاندار و معاونان وی، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان ها، مدیران دستگاه های اجرایی، هیات های مذهبی، طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار