رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه موتورسیکلت سواران از آسیب پذیرترین کاربران جاده ای محسوب می شوند، گفت: تصادفات این گروه از وسایل نقلیه ممکن است به فوت یا جراحات شدید راکبان موتور سیکلت منجر شود.
کد خبر: ۶۵۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 10 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده در مراسم طرح ایمن سازی تردد موتورسیکلت سواران و اهدا کلاه ایمنی رایگان در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان سرابله اظهار داشت: بخش قابل توجهی از تصادفات موتورسیکلت سواران به صورت واژگونی و خروج از جاده به علت تخطی از سرعت مطمئنه واقع می شود که می طلبد ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ، این دسته از کاربران، تجهیزات ایمنی همانند کلاه ایمنی به همراه داشته و از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: سر، مهمترین و حساس ترین اعضا بدن است و بیشترین علت فوت در تصادفات موتورسیکلت مربوط به ضربه وارده به سر می باشد و بهترین راه برای محافظت از سر در تصادفات، استفاده از کلاه ایمنی است.

همتی زاده در پایان گفت: ما روستاهای پرتردد در بحث موتورسیکلت را شناسایی و با استفاده از امکانات موجود و با همکاری اداره کل راهداری استان با توزیع کلاه ایمنی رایگان در جهت ایمن سازی تردد موتورسیکلت سواران اقدام می کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار