عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایلام گفت: تامین، توزیع و عرضه کالا با قیمت واقعی موجب آرامش بازار و ایجاد امنیت روانی در بین مردم می شود.
کد خبر: ۶۵۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 10 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سجاد مرادی اظهار داشت: وجود سه میلیون واحد صنفی مختلف در سراسر کشور ظرفیت بسیار مناسبی برای حوزه اقتصاد، امنیت و رفتارهای اجتماعی است و این ظرفیت یک سرمایه ارزشمند محسوب می شود.


وی ادامه داد: ایجاد تنش در بازار ، گرانی و احتکار کالا موجب ناآرامی اجتماعی، نارضایتی مردم و نابسامانی کشور می شود و برای اقتصاد کشور پرهزینه شده است.

عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایلام افزود: اصناف در یکپارچگی اجتماعی مثمر ثمر هستند و در دوران کنونی که دچار تحریم شده ایم، نیازمند یک برنامه منسجم برای استمراز آرامش اجتماعی و توسعه یافتگی در کشور هستیم به همین دلیل نیاز است که از ظرفیت اصناف به خوبی استفاده کنیم.

مرادی گفت: اصناف تولیدی نقش مهمی دارند زیرا می توانند با تولید با کیفیت و عرضه به موقع کالا به بازار موجب حفظ آرامش روانی بازار شوند.

وی ادامه داد: در موضوع مبارزه با قاچاق کالا نیز اصناف از جایگاه مهمی برخوردارند و می توانند با اتخاذ و هماهنگی در عرضه نکردن کالای قاچاق این معضل را حل کنند.

وی تاکید کرد: اصناف و بازاریان در تمام عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی پا به پای مسئولان برای اعتلای نظام تلاش کرده و همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند.

وی به تصویب قوانین کارآمد، استفاده از تسهیلات بانکی با بهره مناسب، مبارزه علمی با قاچاق کالا و حذف قوانین زائد از جمله کارهایی است که مجموعه حاکمیت نظام باید در این عرصه کمک حال اصناف کشور باشند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار