استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: التهابات بازار در حال فرو نشستن است و پیش بینی ها این است که در نهایت تا 2 ماه آینده بازار به آرامش خواهد رسید.
کد خبر: ۶۵۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 10 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی  در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: برای کنترل قیمت مرغ باید نسبت به حذف دلالان و عرضه مستقیم مرغ با ارائه آن در مراکزی که شهرداری در اختیار صنعت، معدن و تجارت قرار می دهد، اقدام کرد تا تهیه مرغ بطور مستقیم در دسترس مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: بایستی در جهت عرض مستقیم مرغ از تولید به مصرف توسط اتحادیه مرغداران، صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برنامه ریزی کرد و دست دلالان را در این زمینه کوتاه کرد.

رئیس کارگروه تنظیم بازار استان ایلام با بیان اینکه تاکنون همکاری لازم با اتحادیه مرغداران صورت گرفته، تاکید کرد: برای رفع مشکلات این اتحادیه پیگیری ها و مذاکرات فشرده ای با مسئولین کشوری و سیستم بانکی انجام شد و حمایت لازم از آنان صورت گرفته است.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه دشمنان در پی ضربه زدن به انقلاب و تجزیه کشور هستند، عنوان کرد: دشمنان با فشار بر مردم به دنبال فروپاشی کشور هستند تا با تقسیم ایران به کشورهای کوچک، آن را تحت سیطره خود درآورند.

وی تاکید کرد: در این شرایط باید دست در دست هم و با ایستادگی از این شرایط عبور کنیم زیرا موقعیت امروز ما اصلا بدتر از دوران جنگ نیست چرا که آن دوران در ابتدای مسیر بودیم اما اکنون شرایط فرق کرده است.

استاندار ایلام مردم ایران را دارای آستانه تحمل بالایی معرفی و اعلام کرد: التهابات بازار در حال فرو نشستن است و پیش بینی ها این است که در نهایت تا 2 ماه آینده بازار به آرامش خواهد رسید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار