آقای نماینده !اگر قرار است تا پایان دوره وکالت که مردم به شما دادند این گونه باشد ،نام دهلران از سر برگ مکاتبات خود حذف تا وکالتی که مردم حوزه انتخابیه دهلران به شما سپرده اند بر روی دوش شما سنگینی نکند !
کد خبر: ۶۵۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 10 September 2018

تابناک ایلام مجتبی کاور::استان ایلام از جمله استانهای محروم کشور است که با روی کار آمد دولت تدبیر وامید اقدمات موثری برای توسعه آن از سوی مسئولان کشوری واستانی  در دستور کار قرار گرفته است ، چرا که سفر بسیاری از وزرا ومعاونین آنها به ایلام  نشان از توجه به این امر است  

متاسفانه در سفر وزرا به استان ایلام برنامه ریزی نامناسب مدیران کل واز طرفی دخالت نمایندگان سبب شده که سفر وزرا ومعاونین آنها به صورت گزینشی ،بدون در نظر گرفتن پتانسیل های موجود این شهرستان ها صورت بگیرد که این اقدام در جنوب استان ایلام بیشتر خودنمایی می کند.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران بدون توجه به ظرفیت ها وپتانسیل های موجود در شهرستانهای دیگر این  حوزه، تنها دره شهر را مقصد سفر وزرا تعین میکند که این خود نشان از تنگ نظری وافراط  وی است.

سفر وزرای کشاورزی ، بهداشت ، وزیر وقت تعاون  کار ورفاه امور اجتماعی  وبسیاری از معاونین وزرا و... بعد از حضور در مرکز استان مقصد بعدی آنها دره شهر تعین میشود، این در حالی است که حوزه انتخابیه دهلران متشکل از چهار شهرستان است ولی گویا آقای کاظم زاده تنها خود را نماینده دره شهرمی  داند وشهرستانهای دیگر حوزه انتخابیه خود مثل دهلران و شهرستان آبدانان را از لیست برنامه ها وسفر وزرا حذف کرده است.

آقای کاظم زاده ! تمام حرکات واقدامات شما در همیشه ی تاریخ ثبت خواهد شد وبدون شک این نقش آفرینی شما تاثیر بسیاری زیادی در دوره های آینده حوزه انتخابیه دهلران خواهد داشت.

آقای نماینده !اگر قرار است تا پایان دوره وکالت که مردم به شما دادند این گونه باشد  ،نام دهلران از سر برگ مکاتبات خود حذف تا وکالتی که مردم حوزه انتخابیه دهلران به شما سپرده اند بر روی دوش  شما سنگینی نکند !

برابر بر اعلام مسئولان استان در هفته جاری قرار است که استان ایلام میزبان ویز فرهنگ وارشاد اسلامی باشد واین بارهم مقصد سفر شهرستانی  وزیر دره شهر تعین شده است، این درحالی است که شهرستانهای دیگر حوزه انتخابیه بخصوص دهلران پتانسیل فرهنگی ،هنری ، رسانه ای و..را دارد، ولی متاسفانه مسئولین شهرستان دره شهر را به عنوان شهرستان معین حوزه جنوب برای دیدار با وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص کرده اندکه جای بسی تامل دارد .برای مدیر کلی که خود به خوبی می داند نیمی از امورات فرهنگی، هنری و حتی عناوین جشنواره های مختلف کشوری وبین المللی توسط هنرمندان  نامی دهلران برای استان کسب می شود .

ای کاش مدیر کل فرهنگ ارشاد با شناخت که ما از روحیه وی داشتیم به این موضوع اهتمام ویژه ای می داشت چرا که به خوبی می داند هنرمندان نامی شهرستان دهلران بدون داشتن کمترین امکانات  چگونه برای ایلام رتبه های ملی وبین المللی کسب می کنند!

آقای مدیرکل !بدون شک شما از جنس خود فرهنگ هستی ، درد آشنای مشکلات موجود بر سر راه هنرمندان نامی استان هستید ای کاش بازدید از مجتمع نیمه کاره دهلران که سالهاست به حال خود رها شده در دستور کار قرار می دادید تا وزیر ارشاد  از نزدیک مشکلات هنرمندان ونام آوران  استان ایلام را لمس می کرد که هنرمندان دهلران در مجتمع که هنوز شکل کارگاه دارد امورات هنری خود را دنبال میکنند

به راستی نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران در کجای پازل مدیریت قرار دارد !؟اگر حضور دارد برای افکار عمومی توضیح دهد که چرا وزیر کشاورزی به شهرستان دهلران که نیمی از گندم استان را تولید می کند وکشاورزان این دیار با مشکلات بیشماری  دست پنجه نرم می کنند، سفر نکرد ؟

آقای فرماندار به راستی اگر شهرستان دهلران بیشترین شرکت های فعال استان وجمعیت کارگری را دارد چرا وزیر استیضاح شده تعاون کار ورفاه امور اجتماعی در سفر اخیر خود به استان ایلام ازشرکت های فعال کارگری شهرستان دهلران بازدیدی نداشته اند تا از نزدیک مشکلات آنها را برسی کند تا حداقل اقدامی برای نورچشمی های جناب نماینده که ان جی ال را در تملک خود د در آورده است را حل می کرد  ؟

آقای موسوی گویا سکوت شما فقط برای حفظ مقام خود است چرا که در اکثر جلسات استانی وشهرستانی پتانسیل های دهلران را به رخ همگان می کشدی پس چرا در مقابل  سفر وزرا به استان نام دهلران خذف می شود سکوت پیشه می کند! به راستی این گونه می خواهی از حقوق مردم شهرستان دهلران دفاع کنی ؟

آقای فرماندار! عدم پیگری مشکلات هنرمندان واز طرفی بی اهمیت بودن شما به مقوله هنر وانتصاب مدیر غیر فرهنگی که با لابی نماینده به صندلی ریاست اداره فرهنگ وارشاد دهلران تکیه زده سبب شده هنرمندان نامی دهلران آینده خود را در غربت جستجو کنند این در حالی است که شما مدیران فرهنگی استان در جلسات از توانمندی وافتخار آفرینی این غربت نشینان مایه می گذارید !

آقای موسوی !وجود پتانسیل های عظیم در حوزه های مختلف سبب شده  در دوره های گذشته  شهرستان دهلران میزبان وزرا ومعاونین آنها باشند ولی از زمان حضور شما در شهرستان این حضور بسیار کم رنگ شده، امید است برای افکار عمومی شفاف  توضیح دهید که این امر عدم پیگیری شما است یا عدم موافقت مدیران استانی یا دخالت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است ؟!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
چس بقیه شهرستانها کجای این موضوع تعریف میشوند ... فعلا که قوم لر پیشتازی میکنه
ali
|
Netherlands
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز در ایلام/ دیدار با هنرمندان 4 شهرستان
سفر دو روزه‌ی دکتر سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایلام تا لحظاتی دیگر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۳۴۵۳
تاریخ انتشار:
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
10 September 2018

به گزارش تابناک ایلام، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حضور در گلزار شهدای گمنام، نشست با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ، نشست با مدیران نهادهای هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی و عزیمت به شهرستان دره‌شهر از جمله برنامه‌های روز نخست سفر وزیر ارشاد به ایلام است.

دیدار با هنرمندان شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره و دیدار با یکی از هنرمندان پیشکسوت از جمله برنامه‌های صالحی در دره‌شهر خواهد بود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی،دیدار با هنرمندان شهرستان‌های ایلام، ایوان، سیروان، ملکشاهی، چرداول و مهران و دیدار با یکی از هنرمندان پیشکسوت ایلام از جمله برنامه‌های صالحی در روز دوم سفر است .

آخرین برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست خبری با خبرنگاران اعلام شده است./ع
007
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
جناب اقای کاور عزیز شک نکن اگر وزیر دهلرن می امد ابدانان اعتراض میکرد بدره اعتراض می کرد در ضمن شما از کجا خبر دارید کار نماینده بوده تا جایی من حضور ذهن دارم نماینده های سابق هم وزیر نمی اوردن دهلران پس فقط دوره اقای کاظم زاده نیست وقتی خود شهروندان دهلران که پست های مدیریتی سطح بالایی در کشور دارند به فکر دهلران نیستند چه انتظاری از مسولان استان دارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
انها همیشه دنبال جاهای اب و هوای عالی هستند حتما انجا خوش ابو هواتره جناب .اینا به ریگان و زابل نمی روند .........................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار