نماینده سازمان های مردم نهاد خوزستان:
نماینده سازمان های مردم نهاد خوزستان با بیان اینکه باید جناح بندی و قوم گرایی در خوزستان ریشه کن شود، گفت: زمانی که باندبازی، جناح بندی سیاسی و قوم گرایی وارد مسائل اجتماعی شود آسیب ها دو چندان می شود.
کد خبر: ۶۵۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 09 September 2018

داریوش مرادی در جلسه هماهنگی شورای فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان، که امروز (18 شهریور ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یک سری مشکلات عمده در خوزستان وجود دارد و تا زمانی که این مشکلات ریشه کن نشوند راه به جایی نخواهیم برد.

وی گفت: سوءمدیریت در برخی دستگاه ها وجود دارد که باید از بین برود. تا زمانی که مسئولین با سفارش وارد کار می شوند کار به جایی نخواهد رسید.

نماینده سازمان های مردم نهاد خوزستان گفت: یک مسئول باید علم و دانش داشته باشد تا بتواند راهکار ارائه دهد اما متاسفانه در برخی دستگاه ها می بینیم یک مدیر نه تنها نمی تواند کار درستی انجام دهد بلکه آسیب را دو چندان می کند.

مرادی بیان کرد: آیا تاکنون در خوزستان جریان یابی شده است که چرا در گذشته اعتیاد کمتری وجود داشت اما اکنون آسیب های ما چند برابر شده است؟

وی بیان کرد: اگر جریان یابی درستی انجام می شد به زمانی نمی رسیدیم که مقام معظم رهبری وارد کار شوند و عنوان کنند که محوریت پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی را به دست می گیرم و سه قوه کشور را باز خواست کنند.

نماینده سازمان های مردم نهاد خوزستان گفت: باید جناح بندی و قوم گرایی در خوزستان ریشه کن شود و تا زمانی که این بحث ها وجود دارد نمی توانیم کار کنیم. زمانی که باندبازی، جناح بندی سیاسی و قوم گرایی وارد مسائل اجتماعی شود آسیب ها دو چندان می شود.

مرادی با اشاره به قانون گریزی برخی مسئولین گفت: قانون گریزی برخی مسئولین موجب ایجاد برخی آسیب ها در استان خوزستان شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار