رئیس صنعت، معدن و تجارت دره شهر گفت: طی یک ماه گذشته 50 پرونده گرانفروشی در این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
کد خبر: ۶۵۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 09 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن محمدپور اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و مبارزه با گرانفروشی طی یک ماه گذشته هفت گشت مشترک با همراهی تعزیرات، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در سطح شهرستان های دره شهر و بدره انجام گرفته است.
وی افزود: تاکنون 50 متخلف گرانفروشی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت دره شهر اضافه کرد: بیشتر تخلفات مغازه داران نبود فاکتور و درج نکردن قیمت روی کالا است، افزایش خودسرانه قیمت هرگونه کالا و خدمات در شهرستان دره‌شهر خلاف قانون بوده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.
محمدپور تاکید کرد: گشت ‌های مشترکی برای نظارت بر عرضه کالا در سطح عمده فروشی، خرده فروشی و واحدهای صنفی دره‌‌شهر تشکیل و برقرار شده است.
وی با اشاره به اینکه مشکلی بابت توزیع و تامین اجناس در بازار وجود ندارد و با متخلفین نیز طبق قانون برخورد می شود، گفت: مردم شهرستان های بدره و دره شهر در صورت مشاهده احتکار، گرانفروشی و کم فروشی می توانند با سامانه 124 تماس بگیرند.
وی عنوان کرد: تمامی فروشندگان در سطح شهرستان های دره شهر و بدره در صورت وجود انبار باید لیست موجودی اقلام خود را به این اداره اعلام کنند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت دره شهر گفت: در صورت عدم اعلام و مشاهده اجناس غیر متعارف این کار به عنوان احتکار تلقی و طبق قانون برخورد می شود.
بیش از 2 هزار واحد صنفی در دره شهر مشغول به فعالیت است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار