معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام عنوان کرد
معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از فراخوان اعزام مشمولان فوق دیپلم ، دیپلم و عادی در نوزدهم شهریورماه سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 09 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ امیر رضا حیدری اظهار داشت: مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع فوق دیپلم ، دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ شهریور ماه سال 97 دریافت کرده اند باید رأس ساعت۷ صبح روز دوشنبه مورخه نوزدهم شهریور ماه 97 به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد:افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند ، می توانند به دفاتر خدماتی الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده غیبت محسوب می شود ، افزود: مشمولان می بایست برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت ، برگ واکسیناسیون ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

حیدری در پایان گفت : مشمولان می توانند جهت اعزام به مراکز آموزشی به آدرس معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام واقع در بلوار شهید بهشتی –خیابان شهروند –معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام مراجعه کنند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار