امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: آشفتگی بازار نتیجه سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت به ویژه بانک مرکزی است. نقدینگی ویرانگر و پولهای سرگردان مهم ترین عامل در بالا رفتن دلار و سکه است.
کد خبر: ۶۵۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 07 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: سیاست‌های اشتباه بانک مرکزی در بالا رفتن ارز و سکه سبب شادمانی دشمن شده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مراسم سووال و جواب رئیس جمهور تشریفاتی و سخنرانی نبود بلکه مجلس می‌تواند با اختیارات قانونی خود دولت را ملزم به ساماندهی وضع آشفته بازار سکه و ارز و همچنین در تمام حوزه‌های اقتصادی مانع سوء استفاده سودجویان و محتکاران و قاچاقچیان در واردات و صادرات مواد خام و مایحتاج مردم شود.

وی ادامه داد: افکار عمومی در مواجهه با اخبار مفاسد اقتصادی و غارت  منابع ارزی کشور و دلار و سکه به شدت نگران و دشمنان هم تمام امکانات تبلیغی و رسانه‌ای توسط مزدوران داخلی بکار گرفته‌اند تا مردم را به نظام و انقلاب و رهبری بدبین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دشمنان برای پیشبرد اهداف خود در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و در این راه برنامه ریزی کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب نیروهای وابسته را در نهادهای مهم و حساس با چهره دوست نفوذ داده‌اند. نهادهای امنیتی با شناسایی لایه های چندگانه نفوذی ها با آنان برخورد کنند.

وی گفت: عاشورا و حماسه حسینی حادثه‌ای مقطعی نبود که در یک روز روی دهد. عاشورا ریشه در حوادث پیشین و تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی از زمان رحلت پیامبر اکرم داشت./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهزاد
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
متاسفانه بانک مرکزی فقط تو رباخواری و استخدام وکلا برای انداختن مردم بدبخت ب زندان موفق عمل کرده و لا غیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار