بر اساس قانونی که خود شما آن را تصویب کرده اید ممنوع است ودرواقع شما قانون گذاری هستید که قانون گریزی میکنید چرا که این کانال فاقد مجوز تبلیغات است !
کد خبر: ۶۵۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 07 September 2018

 تابناک ایلام مجتبی کاور :: بدون شک روشنگری و انعکاس واقعیت های جامعه از اقتصادی گرفته تا اجتماعی  یکی از مهترین وظیفه رسانه ها است وهمین سبب شده تا افکار عمومی برای دسترسی بهتر به اطلاعات مورد نیاز  خود به رسانه ها رجوع کنند. رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی مطالبه گری واز طرفی خدمات مسئولان را منعکس می دهند  واین امر سبب شده که رسانه ها برای اعتبار خود،اصول اخلاقی وخبری را به خوبی رعایت کنند.

در یک سال اخیر به عملکرد ضعیف نماینده حوزه انتخابیه دهلران واستخدام اقوام و نزدیکان وی در شرکت های فعال منطقه بخصوص ان جی ال انتقاداتی شده است . این موضوع سبب شده تا رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی در این خصوص روشنگری پیشه نمایند . هر چند تا کنون  کاظم زاده درقبال این استخدام ها وجذب نورچشمی ها روزه سکوت در پیش گرفته است ،اما روشنگری درست رسانه ها در خصوص استخدام و اقدام در راستای تنویر افکار عمومی را می توان از دلایل سکوت وی دانست .

در ماه جاری جذب واستخدام 17نفر به سفارش نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی در ان جی ال که همه آنها غیر بومی واز نزدیکان نماینده هستند از جمله روشنگری های رسانه ها بود.تاکنون نیز تماس مکرر خبرنگاران با نماینده در خصوص پیگیری نحوه جذب آنهابی نتیجه مانده است ،زیرا جناب نماینده هنوز جایگاه خبرنگارورسانه را به درستی نمی شناسند، اگر این طور بود یک فرد عادی را به عنوان مشاور رسانه ای خود منصوب نمی کرد .

آقای نماینده !احتمالا شما با مشاوره یک مدیر اداری که به واسطه تلاش های بی وقفه اتان به جایگاه فرهنگ تیکه زده است مصاحبه با یک کانال تلگرامی غیر مجاز بعنوان ابزار دیده شدن را انتخاب کرده اید .حتما وی توصیه کرده و می خواهد خراب کاری ها ،عزل نصب واستخدام های بی رویه در شرکت ها را از طریق یک کانال تلگرامی تبلیغاتی سرپوش بگذارد .این درحالیست بر اساس قانونی که خود شما آن را تصویب کردیده اید چنین کاری از سوی کارگزاران ونمایندگان و ...ممنوع است .درواقع شما قانون گذاری هستید که قانون گریزی میکنید چرا که این کانال فاقد مجوز تبلیغات است !

جناب نماینده ! این سوال پیش می آید چرا شما برای روشنگری در خصوص استخدام های بی حد ونصاب خود در شرکت های منطقه، بخصوص ان جی ال با خبرنگاران رسمی وشناسنامه دار نشست خبری برگزار نمی کنید ؟!اصلا شاید حق با شما باشد و مردم چرا ندانند؟!

آقای کاظم زاده ! در سفر اخیر خود به شهرستان دهلران بعد از دیدار های  مردمی که حواشی بسیار زیادی بدنبال  داشت با توصیه مشاوران خود درراستای محک زدن میزان محبوبیت نداشته اتان ،درخیا بان اصلی شهر در بین شهروندان حضور پیدا کردید این درحالی بود که تنها یکی از مدیران منصوبی شما و چند نوجوان شما را همراهی کردند .به خوبی متوجه این موضوع شدید که شهروندان بی اهمیت از کنار شما عبور کردند واندک افرادی که با شما خوش وبش داشتند ،پیگیر وعده های عملی نشده اتان  بودند !به ناچار برای فرار ازپرسش های بی پاسخ پدران ومادران که دغدغه اشتغال فرزندان خود را داشتند فرار را بر قرار ترجیح دادید. به راستی آن روز را به یاد دارید ؟

آقای نماینده ! بدون شک حضور رسانه ومطالبه گری آنها از شما یک فرصت برای بیان عملکرد واقدامات شما است واگر در این مدت نمایندگی چیزی برای گفتن داشتید ،بدون شک پاسخگو رسانه ها بودید تا کانال های تلگرامی !اما آنچه که رسانه ها دنبال می کنند ؛روشنگری وانعکاس عملکرد شما به افکار عمومی است وبدون شک این آمادگی را دارند در نشست خبری شما با رسانه ها ناگفته های شما را هم برای تنویر اتفکار عمومی منتشر کنند .

آقای کاظم زاده !شما با اهالی رسانه خلف وعده داشتید وخبرنگارن حوزه جنوب شما را یک نماینده رسانه گریز می شناسند ،چرا که به وعده های خود عمل نکردیدو  این را خود شما خوب می دانید !

آقای نماینده در پایان به شما یاد آور می شوم که شما دهمین نماینده منتخب مردم در مجلس شورای  اسلامی هستید، چرا که از قبل از شما 9نفر بر صندلی بهارستان تکیه زدند ورفتند. قطعا شما هم رفتنی هستید  ،پس به یاد آورسخنان مسجد جامع دهلران در دوران تبلیغات انتخابات را!! صداقت حلقه گمشده شما است لطفا پاسخگو باشید .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عادل
|
France
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
درود بر آقای کاور. فقرا و مستمندان پشتوانه ندارند. تنها پناهشان خبرنگاران و منتقدین وضعیت موجود است. آن چه ما می بینیم جفا در حق فقرای بی کس است
دهلران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
کاظم زاده تف سربالایی بود که بخاطر مشاوران ناجور اطراف دکتر احمدی مجبور به انتخاب آن شدیم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار