رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2 (صلی الله علیه و آله) با حضور چهار گردان بیت المقدس و با شعار وحدت ، ایستادگی و پیشرفت همزمان با سراسراستان در شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 04 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2 (صلی الله علیه و آله) با حضور چهار گردان بیت المقدس و با شعار وحدت ، ایستادگی و پیشرفت همزمان با سراسراستان در شهر ایلام برگزار شد.

 

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر محمد
|
Belgium
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
این قشر فکری از هم وطنان ما متاسفانه در یک دهه اخیر به شدت تخریب شده ا ند. خدا لعنت کند انان که ابروی بسیج را بردند . و ذهن مردم را بر علیه انان تخریب کردند.منظورم تندروهای افراطی هستند که مانند یک انگل در بدنه بسیج نفوذ کردند و این نهاد مردمی را از مردم جدا کردند.بسیج همتم آرزوست ,بسیج باکریم آرزوست.
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
باسلام خداراشاکرم تابعنوان یکی ازسربازان سپاه در۸سال جنگ تحمیلی نمردم وافتخاراتی که درعرصه نظامی نسیبمان شده راببینم هرگزانروزی که یکی ازتانکهای دشمن رابغنیمت گرفته ونتوانستیم انراروشن تابه پشت جبهه منتقل کنیم واجباراانرابایدک کش حمل کردیم ازیادم نمیره انروزاشک درچشمانم حلقه زدامروزهم همین اتفاق افتادانروزبخاطرناتوانی وامرکزبخاطرتوانائیهایی که بدست اوردیم والسلام یکی ازجانبازان۸سال دفاع مقدس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار