قابل توجه آقای فرماندار!
اطلاع موثق داریم افرادی برای این کار مد نظر مدیرکل محترم هست! چرا جنابعالی از جانب هزاران دانش آموز و معلم و اولیای نگران در فکر چاره نیستید و از مدیرکل تعیین تکلیف نمی خواهید؟ آیا به نیروهای موجود سیروان اعتماد ندارید یا در بحث های قومیتی و فامیلی افتاده اید؟
کد خبر: ۶۵۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 02 September 2018

تابناک ایلام ::در هر دولتی معمولا تغییرات مدیریتی را به فال نیک می گیرند و ذاتا نفس جابجایی را مفید می دانند.

بعد از خروج فرماندار قبلی شهرستان سیروان، این بار نیرویی از دیار خاموش سیروان که در بدنه مدیریتی استانداری فعالیت می کرد، سکان امور اجرایی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی دولت بر عهده گرفت.

فرهنگیان سیروان خوشحال از این انتصاب، آمدن ایشان را به فال نیک گرفته و با توجه به تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش سیروان و انتصاب رییس این اداره بعنوان معاون در اداره کل، منتظر اقدام برای جانشینی شدند.

روزها گذشت و سیروان همچنان بدون رییس به امورات جاری خود ادامه داد. فرهنگیان سیروان امروز حق دارند بپرسند که آیا در میان آنان شخصیتی پیدا نمی شود که این سکان را بچرخاند و به او اعتماد شود؟!

آقایان و بانوان فرهنگی زیادی هستند که هر کدام با کوله باری از تجربه مدیریتی و آموزشی در این شهرستان، می توانند عهده دار این مسئولیت خطیر باشند. شاید آقای فرماندار به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش هنوز بخوبی از شرح وظایف خود آگاه نیست.

چرا ایشان بعنوان بالاترین مقام اجرایی و رییس شورا از مدیرکل محترم نمی خواهند که تکلیف این مسئله را روشن کنند؟ آیا شهریور که پرکار ترین ماه اداری و آموزشی است ،باید سیروان بدون رییس آموزش و پرورش بماند؟ مگر می شود ساماندهی و چیدن مدیر و معاون و معلم را به امان خدا رها کرد و فردا هم انتظار بهبود و کیفیت آموزشی داشت؟

بهتر نیست آقای فرماندار به پدیده فرار نیروهای مجرب از آموزش و پرورش چه اداری و چه آموزشی با دید آسیب شناسانه نگاه کنند و علل را بیابند؟

آقای فرماندار عزیز، مهر در پیش است و بازگشایی مدارس در پیش روی فرهنگیان قرار دارد، چرا سکوت کرده اید و اقدامی نمی کنید؟ نکند در این سکوت جنابعالی رازی نهفته است؟ نکند قولی داده اید و اکنون امکان انجامش را ندارید؟

اطلاع موثق داریم افرادی برای این کار مد نظر مدیرکل محترم هست! چرا جنابعالی از جانب هزاران دانش آموز و معلم و اولیای نگران در فکر چاره نیستید و از مدیرکل تعیین تکلیف نمی خواهید؟ آیا به نیروهای موجود سیروان اعتماد ندارید یا در بحث های قومیتی و فامیلی افتاده اید؟

آقای فرماندار معلمان سیروان از وضع موجود راضی نیستند، گلایه دارند و بحق هم هست و به فکر پیگیری این کار در استانداری و اداره کل آموزش و پرورش افتاده اند. بهتر است سکوتتان را بشکنید و با همفکری معلمان و دلسوزان از مدیرکل محترم بخواهید که یکی از فرهنگیان باتجربه از بین آقایان و بانوان بیابد و با سپردن امور به دستان او مهر اتمام بر پرونده آموزش و پرورش سیروان بزند.

این روزها بازار شایعات داغ است و خبرهای ناخوشی به گوش می رسد که زیبنده شهرستان سیروان نیست. آقای فرماندار، فرهنگیان منتظرند تا ببینند این بار جنابعالی و مدیرکل محترم آموزش و پرورش پاشنه در را بر مدار شایسته سالاری و توانمندی می چرخانید یا در گیر و دار مسائل ایلی و قومی و قبیله ای گرفتار می شوید؟! آقای فرماندار ، جناب مدیرکل ،چشمان فرهنگیان واولیاء دانش آموزان این منطقه به اقدام شماست. لطفا تصمیم خود را اجرایی کنید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
احتمالا تا لحظاتی دیگر این خبر هم مانند خبر سه روز قبل تابناک با موضوع آقای مدیرکل اختیار مدیر زیرمجموعه را سلب نکنید ومربوط به چالش با مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام بود .نیز از خبرگزاری تابناک وتمام گروههای مجازی پاک گردد.ظاهرا گروه فشار بسیارقوی عمل می کند حتی بر روی رسانه .
مدیر پایگاه
باسلام
مخاطب عزیز این خبر از سایت باز نشده است اما ظرفیت تعداد خبرهای موجود در صفحه اصلی تنظیم شده است وبا افزایش تعداد خبرهای منتشره ،خبر جدید جای خبر قبلی را گرفته ودر بازه زمانی سه یا چهار روز از صفحه خارج می شود .اما از ظریق لینک خبرمی توان همواره به خبر دسترسی داشت
لینک خبر
http://www.tabnakilam.ir/fa/news/648231
معلم سیروانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
جناب آقای مدیرکل وقتی انتصابات را حیاط خلوت همان گروه دوسه نفره تصمیم‌گیر دوره قبل کرده بایدهم در آستانه بازگشایی مدارس شاهد اینگونه بی نظمی ها باشیم .چه دلیلی جز رانت این باند می تواند وجود داشته باشه .مدیر شهرستان سیروان که تنها چند ماه از عمر مدیریت او نگذشته بودوتازه با منطقه آشنا می شد بدون رزومه برای معاونت توسعه که نیاز به نیرویی باتجربه وتوانمندداشت گمارده شود.آیا به قول سایت تابناک قحط الرجال بود.بهترین تصمیم در اصلاح اشتباه گذشته.در آستانه بازگشایی مدارس برگشت مدیرقبلی به جای خود است
معلم اهل سیروان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
اتفاقاآقای مرشدی دلاورمردانه،هوشمندانه ،بصورت علمی وکارشناسانه کارمدیریتی رابهترازهمیشه داره پیش می بره اگه بحث شایستگی باشه ایشان جزومعدودنیروهای توانمندهست انصافاداره جهادی کارمیکنه
علی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
درودبرمردفراجناحی باتفکربین المللی آقای مرشدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار