آیین واگذاری نمادین یک هزار و 573 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی با حضور انوشیروان محسنی بند پی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز شنبه از طریق ویدئو کنفرانس در محل اداره کل بهزیستی ایلام برگزار شدکه از این شمار 10 واحد به معلولان و مددجویان ایلام تعلق دارد.
کد خبر: ۶۴۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 01 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیر کل بهزیستی ایلام در این آیین با تبریک ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی 970میلیون ریال از سوی این اداره کل به مددجویان پرداخت شده است.

زهرا همتی بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان احداث و مبلغ اعتبار هزینه شده در قالب کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این از ابتدای امسال 98واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش تحویل که در این زمینه نیز 9میلیارد و 690 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: با وجود این همچنان یک هزار و 495 خانوار مددجو زیر شامل 874 مددجو شهری و 621نفر روستایی/6045.

مدیر کل بهزیستی ایلام با بیان اینکه از این تعداد 481 مددجو دارای زمین بوده و مابقی فاقد زمین هستند گفت: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی برای تامین مسکن مددجویان نیازمند مشارکت و همراهی افراد خیر و نیکوکار هستیم.

به گفته وی، در مجموع تاکنون بیش از یک هزار واحد مسکونی توسط اداره کل بهزیستی ایلام برای مددجویان زیر پوشش احداث شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار