فرمانده انتظامی شهرستان ایوان :
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان دیدار و تکریم خانواده شهدا را یک توفیق الهی و عبادت عنوان کرد.
کد خبر: ۶۴۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 29 August 2018

به گزارش تابناک ایلام، سعید عالی‌پور به مناسبت هفته نیروی انتظامی با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام اسکندر فتحی و سیف‌الله شفیعی دیدار کرد و تکریم خانواده شهدا را یک توفیق الهی و عبادت عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در این دیدار ضمن تبریک دهه ولایت و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: دیدار از پدران و مادران و خانواده شهدا و تکریم این عزیزان برای ما سعادتی است که نصیبمان می شود و دعای خیر این عزیزان همیشه یاری رسان نظام اسلامی در عبور از سختی‌ها و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

وی با اشاره به هجمه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ادامه داد: دیدن استقامت خانواده معظم شهدا به ما قدرت مضاعف می دهد که در مقابل سختی ها و دشواری ها کمر خم نکنیم و همچون شهدای عزیز که جان خود را نثار کردند از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی که به پشتوانه مردم انقلابی و رشادت‌های شهدا ی والامقام و خانواده های معظم دفاع کنیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم شهدا و خانواده این عزیزان یک ضرورت و وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمام آحاد مردم به ویژه مسئولان است و به همین جهت مقام معظم رهبری نگاه ویژه و خاص به خانواده محترم شهدا دارند.

شایان ذکر است در پایان این دیدار با اهداء لوح و هدیه از خانواده معظم این شهیدان والامقام تجلیل شد./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار