در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛
هشت طرح عمرانی، خدماتی، ورزشی و درمانی به مناسبت هفته دولت روز یکشنبه در آئینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، فرماندار سیروان و جمعی از مسئولان در شهرستان سیروان افتتاح یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۶۴۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 26 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرپرست فرمانداری سیروان در این آئین گفت: 66 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی، اقتصادی، خدماتی و درمانی هفته دولت در این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

جواد رحیمی مقدم اضافه کرد: پنج طرح شامل تعریض محور لومار - سرتنگ با اعتبار 31 میلیارد ریال، مرکز دمات جامع سلامت روستایی شهید ظهیری با 9 میلیارد و 750 میلیون ریال، سه واحد مسکونی مددجویی با اعتبار یک میلیارد ریال، کانال آبرسانی به زمین های کشاورزی با اعتبار یک میلیارد ریال و سالن چند منظوره چشمه پهن با اعتبار یک میلیارد ریال افتتاح شد.

وی تاکید کرد: همچنین سه طرح شامل استادیوم ورزشی روستای لرینی با اعتبار 14 میلیارد ریال، احداث پایگاه امداد جاده ای هلال احمر سه راهی کارزان با اعتبار هفت میلیارد ریال و پل ارتباطی دسترسی به زمین های کشاورزی هفت روستای بخش مرکزی سیروان با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

 محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به همراه فرماندار سیروان و جمعی از مسئولان در سومین روز از هفته دولت پس از حضور در مزار شهدای گمنام سیروان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با امام جمعه سیروان دیدار کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار