رئیس پلیس راه ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام از توقیف ۱۵۰ دستگاه خودروی متخلف به علت انجام ۲ تخلف همزمان از ابتدای طرح تابستانی سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 25 August 2018

 

سرهنگ "رضا همتی زاده" در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس با اعلام این خبر اظهار داشت:بر اساس بند"د" ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی هرگاه راننده ای به صورت همزمان مرتکب ۲ تخلف از تخلفات"حرکات نمایشی-تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت-سبقت غیرمجاز-عبور از چراغ قرمز-حرکات به طور مارپیچ و تجاوز به چپ"شود، وسیله نقلیه او به مدت ۷۲ ساعت توقیف و ترخیص خودرو منوط به پرداخت خلافی خودرو و سیر مراحل قانونی می باشد.

وی خاطرنشان کرد:طبق تجزیه و تحلیل های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، سبقت غیرمجاز-سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ بیشترین سهم را در وقوع تصادفات سال جاری داشته اند که به همین دلیل طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز و توقیف خودروهای دارای ۲ تخلف همزمان با جدیت بیشتر در سال جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان در پایان تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم سفرها در شهریور ماه،رانندگان محترم با رعایت صبر و حوصله و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد و استراحت کافی در حین رانندگی در جاده ها تردد کرده تا انشاءالله شاهد تصادفات دلخراش در سطح محورهای برون شهری نباشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار