مدیر کل کمیته امداد استان ایلام:
مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: پیش بینی می شود امسال کمک‌های مربوط به نذورات قربانی در این استان به بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برسد.
کد خبر: ۶۴۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 21 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی گفت: سال گذشته مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان ایلام بیش از ۶۷۷ میلیون تومان نذورات قربانی برای توزیع بین نیازمندان این استان به کمیته امداد تحویل دادند.

وی با بیان اینکه پرداخت نذورات قربانی سال گذشته این استان نسبت به سال قبل از آن ۱۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: پیش‌بینی‌شده است که امسال کمک‌های مربوط به نذورات قربانی در این استان به بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه سه سال است موضوع ساماندهی و هدفمند کردن نذورات قربانی مردم در دستور کار کمیته امداد این استان قرارگرفته است گفت: برخوردار شدن نیازمندان از این نذورات و در اولویت قرار گرفتن آنان از اهداف کمیته امداد در ساماندهی جمع‌آوری نذورات قربانی است.

رضایی افزود: کمیته امداد در آستانه عید سعید قربان این آمادگی را دارد که علاوه بر دریافت دام و گوشت قربانی مردم نوع‌دوست، نسبت به جمع‌آوری نذورات نقدی مردم اقدام و با خرید گوشت قربانی آن را بسته‌بندی کرده و در همان روز عید قربان بین نیازمندان این استان توزیع کند.

وی با عنوان اینکه طرح قربانگاه امیرآبادی یکی از طرح‌های امسال کمیته امداد ایلام برای جمع‌آوری نذورات قربانی است گفت: این طرح امسال برای نخستین بار در شهرستان چرد اول این استان به‌صورت پایلوت اجرا می‌شود که از طریق آن مردم به هر میزان که نذورات قربانی به این نهاد تحویل دهند کمیته امداد نیز آمادگی دارد به همان میزان نسبت به تهیه نذورات قربانی برای توزیع بین نیازمندان اقدام کند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار