فرماندار ایوان خبر داد:
امیدعلی سبزی اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۱۴ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان ایوان افتتاح و یک پروژه هم کنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 21 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ امیدعلی سبزی اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۱۴ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان ایوان افتتاح و یک پروژه هم کنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون ۳۱۲ میلیارد تومان در شهرستان ایوان هزینه شده است.

سبزی بیان داشت: در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ایون نزدیک به ۳۲ میلیارد تومان هزینه شده  و در حوزه آب منطقه ای، سد، تصفیه خانه و... بالغ بر ۱۵۹ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، راه و شهرسازی ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: برای آب و فاضلاب شهری ۲۴ میلیارد تومان، شهرداری های زرنه و ایوان بیش از ۱۷ میلیارد تومان، بنیاد مسکن و در زمینه اجرای طرح هادی بیش از ۳ میلیارد تومان، بیش از ۵.۵ میلیارد تومان در زمینه دهیاری ها، ۲۱ میلیارد تومان از طریق کمیته امداد، ۱.۵ تومان به خانواده های شهدا و ایثارگران، نزدیک به ۴ میلیارد تومان در زمینه ورزش و جوانان و بیش از ۳.۵ میلیارد تومان هم ذر زمینه خدمات به عشایر هزینه شده است.

فرماندار ایوان گفت: کار تونل قلاجه با ۲ هزار و ۵۰۰ متر طول به اتمام رسیده که ۸۰ درصد اعتبارات این تونل در دولت تدبیر و امید صورت گرفت، اکنون روشنایی و سیستم تهویه این تونل ناتمام مانده که در حال انجام است و تلاش می کنیم و امیدواریم تا پیش از اربعین مهیای پذیرایی از زوار باشد.

وی تصریح کرد:۱۰۰ درصد روستاهای بلای ۲۰ خانوار در این شهرستان دارای گاز خانگی هستند و در این زمینه به عنوان شهرستان سبز مطرح هستیم.

سبزی اضافه کرد: در حوزه اشتغالزایی در حوزه روستایی ۱۰۴ طرح با ۲۴۸ نفر اشتغالزایی ۹ میلیارد و۴۲۹ میلیون تومان قرارداد بسته شده است./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار