فرماندار دهلران از بهره برداری و کلنگ زنی 44 پروژه در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبرداد.
کد خبر: ۶۴۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 21 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید حسینعلی موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامی داشت یادو خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک هفته دولت افزود: برای این پروژه ها در مجموع اعتباری بالغ بر 571میلیارد ریال هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در زمینه های مختلف عمرانی،اقتصادی،خدماتی،گردشگری،بهداشتی و آموزشی هستند افزود: از این تعداد 39 پروژه بهره برداری و کلنگ 5 پروژه نیز به زمین زده می شود.

فرماندار دهلران گفت: کلنگ زنی فاز دوم چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک با اعتبار 450میلیارد ریال،پروژه های عمران شهری با اعتبار 37 میلیارد ریال و روکش آسفالت با اعتبار 15میلیارد ریال از جمله مهم ترین این پروژه ها هستند.

موسوی با اشاره به حضور مسئولان استانی و شهرستانی برای بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در این شهرستان گفت: برنامه های دیگری از جمله دیارهای مردمی،غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدای کارمند در این هفته پیش بینی شده است.

وی هفته دولت را فرصتی برای بیان عملکرد خدمات و اقدامات دولت در شهرستان برشمرد و افزود:مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان عملکرد و اقدامات دولت در حوزه فعالیت خود را از طریق روابط عمومی ها و نشست با اصحاب رسانه و خبر به مردم منعکس کنند./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار