قائم مقام سازمان پزشکی قانونی:
قائم مقام سازمان پزشکی قانونی گفت: 120 پزشک در سازمان پزشکی قانونی جذب و به کارگیری خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 21 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالرزاق برزگر در آیین معارفه مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان ایلام اظهار داشت: جذب و به‌کارگیری پزشک در سازمان پزشکی قانونی در دستور کار قرار گرفته است.

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 120 پزشک در سازمان پزشکی قانونی جذب و به کارگیری خواهند شد.

وی از تجهیز و تقسیم‌بندی آزمایشگاه‌های تخصصی سازمان پزشکی قانونی خبر داد و ادامه داد: این فرایند به منظور پاسخ به استعلامات قضایی ایجاد شده و از اولویت‌های کاری این سازمان محسوب می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: تقسیم‌بندی و تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی سازمان پزشکی قانونی می‌تواند رضایتمندی مردم را به دنبال داشته و این هدف اصلی و اساسی این سازمان است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این آیین گفت: استقرار آزمایشگاه سم‌شناسی و دی‌ان‌ای در استان ایلام امری لازم و ضروری است.

محمد رزم افزود: تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی سازمان پزشکی قانونی از دیگر نیازمندی‌ها بوده که باید مسؤولان امر در استان ایلام به این مهم عنایت داشته باشند.

وی ادامه داد: با عنایت به پیگیری‌هاتی آزمایشگاه پاتولوژی پزشکی قانونی در استان ایلام به زودی راه‌اندازی خواهد شد که جای تقدیر دارد.

 در پایان از خدمات 9 ساله دکتر روندی مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان ایلام تقدیر و مهدی علیزاده‌مهاجر به عنوان مدیرکل جدید این دستگاه معرفی شد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار