آیت الله اعرافی تاكيد كرد:
امام جمعه ميبد با اشاره به تلاش قدرت‌های بیرونی براي ضربه زدن به انقلاب، بر حفظ انسجام، همبستگی و وحدت در جامعه براي مقابله با تهديدهاي دشمن تاكيد كرد.
کد خبر: ۶۴۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 20 August 2018

 آیت الله «عليرضا اعرافی»در جمع خبرنگاران اظهار كرد: رسانه‌ها ارزشمند هستند و مسئولان باید براي آنها ارزش و جایگاه ویژه‌ای قائل شوند.

وی ارتقاء جريان درست اطلاعات در جامعه را مبارك خواند و بیان كرد: رسانه ها بايد به صلاح جامعه و برای رشد و تعالی آن گام بردارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار اخلاق‌مدار و تعصب رسانه‌ها به آداب حرفه‌اي كارشان شد و در ادامه اعلام كرد: شهرستان میبد دارای 16 سایت خبري ثبت شده و 8 نشریه مکتوب است و در اي حوزه از جايگاه مناسبي در استان برخوردار است.

وي تاكيد كرد: رسانه‌ها بايد در شهرستاني که بخش مهمی از زندگی مردمانش هستند، ارتقاء بيشتري پیدا کنند و راهی برای ورود نسل جوان به عرصه خبرنگاری بگشايند.

اعرافي با بيان اين كه خبرنگاران باید به عمق ادارات ورود پیدا کنند، تصریح کرد: خبرنگاران باید به عمق ادارات ورود پیدا کنند و عملکردهای آنها را نشر دهند و اگر کم‌کاری در حوزه‌ای صورت گرفته باشد، آن را نقد کنند و به چالش بکشند .

وی با تاكيد بر اين كه رسانه‌ها در شناسایی آسیب‌های اجتماعی باید اهتمام ویژه‌ای بورزند، گفت: امروز با وجود 11 آسیب شناخته شده در شهرستان، متاسفانه در پرداختن به این امر کوتاهی صورت گرفته است .

وی با بيان اين كه همه قدرت‌های بیرونی درصدد ضربه زدن به انقلاب و کشور هستند، عنوان كرد: اکنون که در آستانه چهلمین سالکرد انقلاب قرار داریم، باید دستآوردهای انقلاب اسلامی، شاخص‌های ارتقاء یافته آن همراه با نقدهای موجود از سوي رسانه‌ها منتشر شود.

امام جمعه ميبد ادامه داد: بايد در شرايط كنوني كشور انسجام، همبستگی و وحدت در جامعه حفظ شود تا دشمن به خود اجازه دخالت در امور كشورمان را ندهد.

ایجاد صندوق حمایتی برای خبرنگاران، تسهیلات جهت سهولت در کار خبرنگاری، تشکیل صنف خبرنگاری جهت رفع مشکلات این حوزه، ایجاد کارگاه‌های آموزشی و بازآموزی خبرنگاری از جمله مباحثی بود که آیت الله اعرافی به آنها پرداخت .

گفتني است، در پایان نيز با حضور استاندار و فرماندار شهرستان از خبرنگاران عرصه خبری شهرستان ميبد تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار