فرماندار آبدانان گفت: به میمنت ایام هفته دولت 17 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به بهره برداری می رسد که زمینه ساز اشتغال برای 130 نفر خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 20 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیروس مرادحاصلی اظهار داشت: این تعداد طرح فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شامل بهسازی جاده های مواصلاتی، احداث فضاهای آموزشی، آبرسانی روستایی، تقویت صنعت دامداری، ایجاد طرح های تولیدی، توسعه فضاهای سبز شهری و روستایی، احداث راه های دسترسی بین مزارع، اصلاح شبکه های برق، توسعه شبکه های مخابراتی، راه اندازی خانه های بهداشت، ساختمان های اداری و چند طرح تولیدی مشاغل خانگی است که با اجرا و بهره برداری از آنها زمینه اشتغال 130 نفر از افراد جویای کار فراهم می شود.

وی با بزرگداشت یاد شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر افزود: برای راه اندازی و بهره برداری از این تعداد طرح 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی ، حوادث و ملی هزینه شده است.

فرماندار آبدانان اولویت تخصیص اعتبارهای عمرانی را تکمیل طرح های نیمه تمام عنوان کرد و یادآور شد: تا پایان سال جاری 240 میلیارد ریال برای اتمام پروژه های عمرانی و اقتصادی و رفع موانع توسعه در شهرستان هزینه می شود.

مرادحاصلی تاکید کرد: تمام توان دولت تدبیر و امید این است که ضمن استفاده از ظرفیت های مردمی و نظرات صاحب نظران زمینه رفاه نسبی و توسعه متوازن در استان ایلام و شهرستان آبدانان را ایجاد کند.

وی اضافه کرد: اعتبارات عمرانی امسال شهرستان آبدانان نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار