فرمانده انتظامی شهرستان مهران خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان مهران از تشدید فعالیت های انتظامی و توقیف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودروی فاقد پلاک و متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 20 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ امیرعباس شهبازی گفت: طرح انتظامی ترافیکی با هدف برخورد با مزاحمان خیابانی ، پارک ها وتفرجگاه ها و موتورسیکلت سواران ، خودروهای متخلف و فاقد پلاک افزایش ضریب امنیتی در سطح شهرستان مهران به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این طرح که با حضور مامورین یگان امداد و کلانتری مرکز در سطح شهرستان برگزار و تعداد ۱۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف و فاقد پلاک وتعداد سه دستگاه خودروی فاقد پلاک ومدارک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با تأکید بر اینکه موتور سیکلت سواران متخلف از جمله معضلات ترافیکی معابر هستند، اظهار داشت: حرکات نمایشی ، صدای ناهنجار ، آلودگی صوتی  و ایجاد مزاحمت از جمله تخلفات این دسته از موتور سواران بوده است.

سرهنگ شهبازی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار